تبیان، دستیار زندگی
شبکه اجتماعی تبیان، همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، اقدام به برگزاری مسابقه داستان نویسی با عنوان «یک روز بی اینترنت» نمود و هم اکنون منتخبین این مسابقه را معرفی خواهد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منتخبین مسابقه داستان نویسی یک روز بی اینترنت

شبکه اجتماعی تبیان، همزمان با برگزاری دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال، اقدام به برگزاری مسابقه داستان نویسی با عنوان «یک روز بی اینترنت» نمود و هم اکنون منتخبین این مسابقه را معرفی خواهد کرد.

مسابقه داستان نویسی «یک روز بی اینترنت»، همچون مسابقه داستان نویسی دفاع مقدس که پیش تر در شبکه اجتماعی برگزار شده بود، با استقبال بسیار خوب کاربران شبکه اجتماعی مواجه شد.

در این سبک مسابقه داستان نویسی، کاربران می بایست یک یا چند مورد از داستان های با ابتدای از پیش تعیین شده را انتخاب و با توجه به ذوق، هنر و خلاقیت خود نسبت به تکمیل آن اقدام می کردند.

پس از بررسی تمام داستان های زیبای دریافت شده کاربران شبکه اجتماعی، داستان های منتخب و برندگان مسابقه به شرح زیر معرفی می شوند.

ردیفبرندگانجایزه
نفر اولrainy_sunسکه طلای یک گرمی بانکی
نفر دومPARASTO2006سکه طلای یک گرمی پارسیان
نفر سوممریم امیریسکه طلای یک گرمی پارسیان
نفر چهارمLiah hejabiسکه طلای یک گرمی پارسیان
نفر پنجمbaran5576سکه طلای یک گرمی پارسیان

*****

با توجه به تصمیمات اخذ شده، به زودی تعدادی از داستان های برگزیده این مسابقه در یک جلد کتاب، چاپ و منتشر خواهد شد. داستان های منتخب برای انتشار در کتاب، متعلق به کاربرانی است که اسامی آن‌ها در ادامه ذکر خواهد شد:

rainy_sun

PARASTO2006

Liah hejabi

baran5576

mohsen_1357

ReyhanPN

Pardad

مریم امیری

محمود چوپانی

M313313

لازم به ذکر است که منتخبین مسابقه برای دریافت جوایز، می بایست عضویت خود در سایت تبیان را حداکثر تا پایان آذرماه تایید نهایی نمایند.

راهنمای عضویت در سایت تبیان از اینجا قابل مشاهده است. در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، از طریق مشاوره عضویت (اینجا) درخواست خود را مطرح کنید و یا سوالات خود را از طریق پست الکترونیک بخش عضویت به آدرس   پیگیری نمایید.

هماهنگی های لازم برای تحویل جوایز برندگان، انجام خواهد شد.


باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی