تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام از برگزاری جلسه امروز مجمع تشخیص با حضور طیب نیا و جهانگیری خبر داد و گفت: در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات اقتصادی دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی ارائه شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلسه مجمع تشخیص با حضور طیب‌نیا و جهانگیری

مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام از برگزاری جلسه امروز مجمع تشخیص با حضور طیب‌نیا و جهانگیری خبر داد و گفت: در این جلسه گزارش مبسوطی از اقدامات اقتصادی دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی ارائه شد.

بخش سیاست تبیان

جهانگیری، طیب نیا، معاون اول، رییس جمهور، روابط عمومی، جلسه، تشخیص مصلحت نظام، نظام، آخرین اخبار

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری فارس، رضا سلیمانی مدیر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به برگزاری جلسه امروز مجمع تشخیص مصلحت نظام بدون حضور سران سه قوه، اظهار داشت: با توجه به اینکه در جلسه گذشته آقای جهانگیری به عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی گزارش کاملی از اقدامات دولت در این زمینه به مجمع ارائه داد، اعضا سوالاتی از جهانگیری داشتند.

سلیمانی ادامه داد: بنابراین مقرر شد این هفته جلسه پرسش و پاسخ اعضای مجمع درباره اقتصاد مقاومتی برگزار شود و بر همین اساس 14 نفر از اعضا سوالات خود را مطرح کردند که در این جلسه آقای طیب‌نیا وزیر اقتصاد و آقای دژپسند دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی و معاون اقتصادی بانک مرکزی حضور داشتند که به سوالات پاسخ دادند.

وی افزود: آقای جهانگیری نیز در این جلسه حضور داشت و در پاسخ به سوالات گزارش مبسوطی ارائه داد و اعضا نیز از پاسخ‌ها قانع شدند.


منبع : خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .