تبیان، دستیار زندگی
بعد از گذشتن از سد مستحکم اتلتیکومادرید و باز کردن دروازه این تیم اسپانیایی این بار نوبت بایرن مونیخ بود که مبهوت نبوغ سردار آزمون شود و مقابل این ستاره ایرانی دروازه خود را بازشده ببیند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازتاب درخشش سردار ایرانی در لیگ قهرمانان

بعد از گذشتن از سد مستحکم اتلتیکومادرید و باز کردن دروازه این تیم اسپانیایی این بار نوبت بایرن مونیخ بود که مبهوت نبوغ سردار آزمون شود و مقابل این ستاره ایرانی دروازه خود را بازشده ببیند.

بخش ورزشی تبیان

سردار آزمون

گلزنی آزمون مقابل بایرن بازتاب گسترده ای در سایت ها و روزنامه های اروپایی داشته. سایت معتبر ESPN در معرفی تیم منتخب هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، نام سردار آزمون، ستاره ایرانی روستوف را بین 11 بازیکن برگزیده خود قرار داده است. در تیم منتخب این سایت آزمون به عنوان زوج لیونل مسی در خط حمله تیم منتخب هفته پنجم لیگ قهرمانان قرار گرفت.

روزنامه بیلد آلمان هم با تمجید از مهاجم ایرانی روستوف نوشت: «بواتنگ یک بار مقابل مسی زمین خورد و این بار هم هنرنمایی مسی ایرانی بهترین مدافع حال حاضر آلمان را به زمین انداخت. آزمون با درخشش خیره کننده خود در یک سال اخیر به مسی ایرانی مشهور شده و یک بار دیگر با هنرنمایی خود نشان داد که شباهت های زیادی با ستاره فوتبال آرژانتین دارد.»

بیلد در ادامه با اشاره به صف طویل مشتریان پدیده ایرانی از باشگاه های آلمانی خواسته تا در این رقابت جذاب نقل وانتقالاتی از قافله عقب نماند: «در حال حاضر بسیاری از باشگاه های اروپایی برای جذب آزمون اعلام آمادگی کرده اند و حالا با گلزنی این بازیکن مقابل اتلتیکو و بایرن مسلما اشتیاق باشگاه های بزرگ اروپایی برای جذب مسی ایرانی بیشتر از قبل هم خواهد شد. شالکه و لورکوزن 2 باشگاه آلمانی هستند که پروژه جذب ستاره روستوف را کلید زده اند و مسلما کار سختی برای شکار این پدیده ایرانی خواهند داشت».

گلزنی سردار جدا از واکنش ها در فضای مجازی، تحسین کریستین فالک، سردبیر بخش فوتبال بیلد را هم برانگیخت. او در توییتر خود نوشت: «آیا سردار آزمون 21 ساله حالا به لیست بایرن مونیخ اضافه می شود؟ این مهاجم تا سال 2018 قرارداد دارد».

سایت sport1 آلمان هم با اشاره به درخشش خیره کننده ستاره ایرانی روستوف از این بازیکن به عنوان قطعه گم شده پازل آنچلوتی نام برده و نوشته: «آزمون مقابل چشمان آنچلوتی هنرنمایی کرد و شاید این بازیکن بعد از اتمام بازی به لیست خریدهای آنچلوتی اضافه شده باشد. در خط حمله بایرن حتی با وجود لواندوفسکی، خلا نبوغ و خلاقیت به چشم می خورد و آزمون بازیکنی است که می تواند این کمبود را برطرف کند».


منبع : خراسان