تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از اعزام تیم به رقابتهای جام جایزه بزرگ باکو گفت: اکثر فرنگی کاران اصلی و باتجربه را در این مسابقات در اختیار نداریم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فرنگی‌کاران اصلی را در جایزه بزرگ باکو در اختیار نداریم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی پیش از اعزام تیم به رقابتهای جام جایزه بزرگ باکو گفت: اکثر فرنگی‌کاران اصلی و باتجربه را در این مسابقات در اختیار نداریم.

بخش ورزشی تبیان
title

علی اشکانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: فرنگی کاران اصلی و باتجربه ما در ترکیب تیم های بیمه رازی و سنا صنعت ایذه حضور دارند و باید طی روزهای ۱۸ و ۱۹ آذرماه در سومین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان در مجارستان به میدان بروند. به همین دلیل ما بسیاری از چهره های اصلی را در باکو به همراه نداریم.

وی تصریح کرد: البته هدف اصلی ما برای حضور در رقابتهای جام جایزه بزرگ باکو، حضور در این مسابقات با توجه به تعامل و مناسبات ورزشی بین مسئولان کشتی ایران و آذربایجان است. ضمن اینکه برخی از چهره های جوان نیز در باکو به میدان خواهند رفت و تجربه خوبی کسب خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص سطح مسابقات جایزه بزرگ باکو هم ادامه داد: با توجه به لیست برخی از تیمهای صاحب نام، فرنگی‌کاران بزرگ و عنوان داری در این مسابقات حضور دارند و مطمئنا سطح پیکارها بسیار بالا خواهد بود.

اشکانی در پایان با اشاره به حضور نمایندگان ایران در رقابتهای جهانی مجارستان نیز گفت: دو فرنگی‌کار ملی‌پوش ما در رقابتهای جهانی اوزان غیرالمپیکی در وضعیت خوبی هستند که البته یوسف قادریان کمی مصدومیت داشت. خوشبختانه این مشکل چندان جدی نیست و او به خوبی می تواند طی روزهای ۲۰ و ۲۱ آذرماه در رقابتهای جهانی به مصاف حریفان خود برود.

رقابت‌های بین المللی جام جایزه بزرگ حیدرعلی اف در روزهای ۴ تا ۶ آذرماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود که ترکیب تیم منتخب ایران برای حضور در این مسابقات به شرح زیر است:

۵۹ کیلوگرم: محمد نوربخش
۶۶ کیلوگرم: محمد مراد الیاسی
۷۱ کیلوگرم: عظیم گرمسیری
۷۵ کیلوگرم: محمدعلی گرایی
۹۸ کیلوگرم: امیرحسین حسینی


منبع : خبرگزاری مهر
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .