تبیان، دستیار زندگی
چرا می خواهید زیبا شوید؟ بعد از عمل زیبایی بینی چه کنیم؟ چرا برای کودک قصه بگویم؟ اولین چیزی که باید درباره قهر بدانیم چیست؟آیا اربعین امسال متولد می شوم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زشت و زیبایی های زندگی

چرا می خواهید زیبا شوید؟ بعد از عمل زیبایی بینی چه کنیم؟ چرا برای کودک قصه بگویم؟ اولین چیزی که باید درباره قهر بدانیم چیست؟آیا اربعین امسال متولد می شوم؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

گروه زندگی تبیان
خانواده

مگر مصیبت هم شکر دارد؟
زیارت عاشورا می خواندم، سعی می کردم با حضور قلب و تمام احساسم، این حدیث آسمانی را بخوانم که به انتهایش رسیدم، جایی که خدا را شکر می کنیم بر مصیبت!
اللهم لک الحمد حمد الشاکرین لک علی مصابهم

اربعین امسال متولد می شوم
دم های مشتاق حسین(ع) ، روزها و کیلومترها، از چهارگوشه زمین، به سمت «شش گوشه»، راه می روند و آنجا نرسیده یا رسیده، با وقفی کوتاه و مکثی اندک، دوباره بازمی گردند، شاید برای آنکه همه می دانند این پیمودن، برای رسیدن نیست، برای تولدی دوباره است.

اولین چیزی که باید درباره قهر بدانید
نش های حل نشده زوجین باعث ایجاد قهرهای مکرر می شود. وقتی قهر رخ می دهد، نشان می دهد که فشار زیادی روی فرد است زیرا می خواهد خودش را حفظ کند، او در حال تجربه تهدید است و با قهر، انرژی روانی زیادی را از دست می دهد. قهر کردن های طولانی مدت به مرور زمان موجب دلسردی می شود.

چرا می خواهید زیبا شوید؟
انسان زیبایی را دوست دارد و فطرتاً علاقمند به آن است. در این میان زیبایی ظاهری برای خانمها بدلیل نوع جنسیت آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است و در سالهای اخیر مردان هم به آن افزوده شدند. اما زیبایی چیست و چگونه بدست می آید؟

بعد از عمل زیبایی بینی چه کنیم؟
این روزها تب داغ جراحی بینی در بین خانم ها و بعضا آقایان فراگیر شده است. با وجود عوارضی که برای اینگونه جراحی ها مشخص شده ، نه تنها طرفداران آن کم نشده بلکه متاسفانه در بین دانش آموزان به ویژه دبیرستانی ها هم کم وبیش به چشم میخورد.

چرا برای کودک قصه بگویم؟
خیلی از والدین می پرسند، قصه گویی چه تاثیری در زندگی کودک دارد؟ قصه زندگی را از نوع آغاز می کند. خیالپردازی را غیر مستقیم یاد می دهد. در ذهن کودک سوال ایجاد می کند و به کودک یاد می دهد حوادث را بهم بچسباند. باعث می شود خدا را پیدا کند و واقعیت ها را کشف کند.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.