تبیان، دستیار زندگی
یکی از نوادگان مرحومه حدیدچی ضمن تشکر از پیام مقام معظم رهبری و تشکر و قدردانی از ایشان، گفت: پیام تسلیت مقام معظم رهبری مانند مرهمی بر جانمان نشست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام تسلیت مقام معظم رهبری مانند مرهمی بر جانمان نشست

یکی از نوادگان مرحومه حدیدچی ضمن تشکر از پیام مقام معظم رهبری و تشکر و قدردانی از ایشان، گفت: پیام تسلیت مقام معظم رهبری مانند مرهمی بر جانمان نشست.

بخش سیاست تبیان

دباغ، مرضیه حدیدچی، رهبر، رهبر انقلاب، پیام تسلیت، مراسم ترحیم، آخرین اخبار

به گزارش تبیان به نقل خبرگزاری فارس،‌ ختم مرحومه مرضیه حدیدچی (دباغ) در مسجد جامع شهرک غرب با حضور چهره‌های سیاسی و انقلابی برگزار شد.

در این مراسم سه تن از نوادگان این مرحومه در پایان مراسم از پیام تسلیت مقام معظم رهبری و مردم برای همدردی با آنها، تشکر کردند.

یکی از نوه‌های مرحومه دباغ در ادامه با اشاره به اینکه یکی از توصیه‌های مادربزرگ‌شان پیروی از ولایت فقیه بود تصریح کرد: مادربزرگ ما به هیچ جناح و گروهی وابسته نبود و تمام وجودش سرشار از عشق به ولایت بود و حتی یک لحظه در طول عمرش ولایت فقیه را تنها نگذاشت.

وی در ادامه اظهار کرد: ایشان در مواقع مختلف انقلاب حامی رهبر عزیزمان بودند و همیشه به ما توصیه می‌کردند که چشم‌مان به فرمان مقام معظم رهبری باشد وی خود هم تا آخرین لحظه عمرشان به این مسئله عمل کردند.

همچنین در ادامه این مراسم یکی دیگر از نوه‌های مرحومه حدیدچی پیام تسلیت مقام معظم رهبری قرائت و اظهار کرد: در همان لحظه‌های اولیه که غم از دست دادن مادربزرگ‌مان تمام وجودمان را فراگرفته بود و از فوت ایشان همگی ما ناراحت و غصه‌دار بودیم، آنچنان که انگار دنیا سرمان خراب شده است و از این مصیبت بسیار ناراحت، سردرگم و حیرت‌زده بودیم که پیام مقام معظم رهبری مانند مرهمی بر دل و جان ما نشست و ما را آرام کرد که در اینجا جا دارد از معظم‌له تشکر کنیم.

وی بیان کرد: بزرگ‌ترین افتخار خانواده ما این است که این‌گونه مورد عنایت امام دوران‌مان هستیم.

در پایان مراسم یکی از نوادگان بانوی این مرحومه دقایقی را در رابطه با شخصیت مادربزرگ‌شان مرحوم مرضیه حدیدچی صحبت کرده و در ادامه تأکید کرد: ما همواره راه مادربزرگ خود را ادامه خواهیم داد.


منبع : خبرگزاری فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .