تبیان، دستیار زندگی
چگونه رابطه زناشویی را ساختارمند کنیم؟ زبان بدن شما چه می گوید؟ چرا باید راز دار باشیم؟ چرا بخشیدن حالمان را خوب می کند؟آیا بازی مناسب ماههای اول زندگی را میشناسید؟آیا اشتباهات در درچیدن دکراسون را می شناسید؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رازو رمزهای زندگی

چگونه رابطه زناشویی را ساختارمند کنیم؟ زبان بدن شما چه می گوید؟ چرا باید راز دار باشیم؟ چرا بخشیدن حالمان را خوب می کند؟آیا بازی مناسب ماههای اول زندگی را میشناسید؟آیا اشتباهات در چیدن دکوراسیون را می شناسید؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید؟

فرآوری: سارا سرکمری- گروه زندگی تبیان
عکس زندگی

رابطه زناشویی را ساختارمند کنید
مردانی که در زمینه مسایل جنسی  مشکل دارند را می توان به دو دسته تقسیم کرد:آنهایی که به اجبار خواستار رابطه جنسی هستند و آنهایی از ارتباط جنسی رویگردان هستند.اما وجه مشترک هر دو حالت در این است که .در ابتدای آشنایی و ازدواج معمولا ارتباط جنسی بسیار عالی است اما بعد از آن و معمولا به فاصله ای اندک، ارتباط جنسی خوب کاهش می یابد یا به ارتباطی غیر رضایت بخش تبدیل می شود یا آنکه اصلا قطع می شود و به ناگاه  به گونه ای رمزآلود، تصور خوبی که در آن چند ماه نخستین از همسر شان داشته اند، تغییر پیدا می کند.
زبان بدن شما چه می گوید؟
در زندگی روزمره وقتی با دیگران وارد صحبت نمی‌شویم با حالات مختلف بدن خود با آن‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم. نتایج برخی از مطالعات نشان می‌دهد که زبان بدن می‌تواند گویاتر از کلمات، منظور و احساس را منتقل کند. احساساتی که در طول مذاکرات از اهمیت خاصی برخوردار هستند.
پرهیز از اشتباهات در دکوراسیون
شاید تصور كنید كه داشتن چیدمان درست و اصولی در خانه كار آسانی نیست و باید برای رسیدن به نظم و قاعده‌ای خاص در خانه از كمك دكوراتورها استفاده كرد. به همین دلیل آشنایی با قواعد دکوراسیون و پرهیز از اشتباهات واضح در دكور كردن خانه به شما در داشتن خانه‌ای دوست داشتنی و زیبا كمك می‌كند.
بازی مناسب ماههای اول زندگی
تولد یک فرزند برای پدر و مادرش، همیشه استرس ها و دغدغه هایی را ایجاد می کند، حتی اگر این فرزند دوم یا سوم آنها هم باشد. یکی از این دغدغه ها این است که چه کارهایی را برای سرگرم کردن فرزند انجام دهند که برایش مفید باشد؟ و چه بازی هایی را با او انجام دهندکه مشکلی ایجاد نکند
چرا باید راز دار باشیم؟
تا دلمان می‌گیرد به دنبال بهانه کوچکی می‌گردیم تا با اطرافیان‌مان درد و دل کنیم و با حرف زدن، کمی از بار روانی مشکلات‌مان کم کنیم، اما گاهی همین درد و دل‌های ساده و خودمانی کار دست مان می دهد. وقتی درد و دل می کنیم یادمان می رود بعضی حرف ها نه تنها از دلمان بلکه نباید از چاردیواری مان بیرون رود.
چرا بخشیدن حالمان را خوب می کند؟
گفتم: کوتاه بیا! فراموش کن. او بچگی کرده. قصدی نداشته که آن کار را انجام داده. شما دیگر ادامه نده! گفت: نمی‌بخشم. تا آخر عمر از سر تقصیرش نمی‌گذرم. گفتم: « به‌نظرم مسئله این نیست كه تو نمی‌خواهی او را ببخشی. تو نمی‌توانی او را ببخشی! یعنی آنكه ضعیفی. آنقدر توان و قدرت نداری كه بتوانی از خطای او عبور كنی!»جالب است در روایت داریم هركس اهل گذشت باشد عمرش طولانی می‌شود.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.