تبیان، دستیار زندگی
کاظمی گفت: معیشت، عدالت و امنیت سه رکن مهم دولت و حکومت است و دولت ها به پشتوانه مردم و نیروهای نظامی خود می توانند در جهت تأمین این ارکان موفق باشند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معیشت، عدالت و امنیت سه رکن مهم دولت و حکومت است

کاظمی گفت: معیشت، عدالت و امنیت سه رکن مهم دولت و حکومت است و دولت ها به پشتوانه مردم و نیروهای نظامی خود می توانند در جهت تأمین این ارکان موفق باشند.

بخش حقوق تبیان
کاظمی

به نقل از روابط عمومی دادگستری لرستان، کاظمی رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری استان لرستان در مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی این استان بیان کرد: بخش مهمی از اقتدار هر حکومتی به شاکله نظامی آن بستگی دارد و خوشبختانه تمامی نیروهای نظامی کشور از هر لحاظ دارای شاخصه های تخصصی و اخلاق حسنه ای هستند که بر توان نظامی آنها افزوده است.
وی با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) اظهار کرد: بهره گیری معنوی از عمر در راه خدمت به خلق الله و خدمت خالصانه به آحاد جامعه، می تواند دنیا و آخرت را تضمین کند.
معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان ارستان خاطرنشان کرد: معیشت، عدالت و امنیت سه رکن مهم دولت و حکومت است و دولتها به پشتوانه مردم و نیروهای نظامی خود می توانند در جهت تأمین این ارکان موفق باشند.

معیشت، عدالت و امنیت سه رکن مهم دولت و حکومت است و دولتها به پشتوانه مردم و نیروهای نظامی خود می توانند در جهت تأمین این ارکان موفق باشند.

این مقام قضایی در ادامه این جلسه به اجرای صحیح عدالت پرداخت و ضمن مهم برشمردن اصول اجرای عدالت، داشتن تقوی و ایمان راسخ را مهمترین اصل این مهم دانست.
کاظمی تعهد را بعنوان یکی از مهم ترین جهات متمایز عدالت دانست و تاکید کرد: زمانی که برای رسیدن به عدالت، تقوی، ایمان و تعهد را دخیل کنیم قطعا" عدالت به راستی، ساری و جاری می شود.
گفتنی است در این مراسم از زحمات قاضی روشنایی تقدیر به عمل آمده و قاضی موسوی به عنوان دادستان نظامی استان لرستان منصوب شد.


منبع: میزان


این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .