تبیان، دستیار زندگی
قوانین بازی به این صورت است که شما در ابتدا باید روی فلشی که در وسط صفحه مشخص شده کلیک کنید تا وارد بازی شوید. در قسمت پایین بازی ٣ مدل مختلف وجود دارد که می توانید با انتخاب هر قسمت مشخص کند چه بخشی را بازی کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی محور اعداد با شکل

بازی محور اعداد با شکل



یکی از مباحث جالب در درس ریاضی مبحث محور اعداد است در این قسمت ما برای دانش آموزان یک بازی جالب و سرگرم کننده قرار داداه ایم تا دانش آموزان با انجام این بازی بتوانند این مبحث را به خوبی یاد بگیرند. در این بازی یک تصویر برای شما نشان داده می شود که شما باید قسمتی از تصویر را که در باز مشخص شده روی محور مشخص کنید.
قوانین بازی به این صورت است که شما در ابتدا باید روی فلشی که در وسط صفحه مشخص شده کلیک کنید تا وارد بازی شوید.  در قسمت پایین بازی ٣ مدل مختلف وجود دارد که می توانید با انتخاب هر قسمت مشخص کند چه بخشی را بازی کنید.
بخش اول: با انتخاب گزینه شماره ١ یک عکس برای شما مشخص می شود یک ذره بین درون بازی وجود دارد، دانش آموزان باید قسمت مشخص شده توسط ذره بین را درون بازی پیدا کنند سپس به وسیله اعداد و حروف داده شده محور اعداد آن قسمت را به ترتیب (X,Y) مشخص کنند.
بخش دوم: در این قسمت نیز همانند قسمت قبل است با این تفاوت که در این بخش یک قسمت از تصویر با علامت صندق گنج مشخص شده شما باید مختصات  (X,Y) نقطه مورد نظر را در پرانتز گوشه سمت راست قرار دهید.
بخش سوم:‌ در این بخش بر خلاف بخش اول و دوم شما یک نقطه مشخص از (X,Y) برای شما نشان داده شده شما با کلیک کردن روی مستطیل زرد رنگ باید در عرض چنر ثانیه قسمت مورد نظر را روی نقشه مشخص کنید.


برای دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.




مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت