تبیان، دستیار زندگی
نمایشگاه تصویرسازی شقایق جعفری جوزانی با عنوان «یک رویای کودکانه» روز گذشته جمعه 21 آبان ماه جاری در گالری «احسان» تهران افتتاح شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افتتاح یک نمایشگاه تصویرسازی با دورریختنی ها

نمایشگاه تصویرسازی شقایق جعفری جوزانی با عنوان «یک رویای کودکانه» روز گذشته جمعه 21 آبان ماه جاری در گالری «احسان» تهران افتتاح شد.

بخش هنری تبیان

شقایق جعفری جوزانی

نمایشگاه تصویرسازی شقایق جعفری جوزانی با عنوان «یک رویای کودکانه» با حضور چهره هایی چون فتح الله جعفری جوزانی، مجید پازوکی، ناهید تیموری، احسان کرمی، خشایار راد، عبدالرضا امیراحمدی، یاور مراد، سامان آفریدند، مهرشاد غلامی، یزدان فتوحی و ...  روز گذشته جمعه 21 آبان ماه جاری در گالری احسان تهران افتتاح شد و در نخستین روز آن تعداد 15 اثر به فروش رفت و تا روز چهارشنبه 26 آبان ماه جاری همه روزه از ساعت16:30 الی 20 شب پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

در این نمایشگاه تعداد 35 تابلو 40×40 و تعدادی کارت پستال که در واقع کلاژهای همان تابلوهاست در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است. این مجموعه تصویرسازی است و با تکنیک چاپ شیشه و اکرولیک اجرا شده و کارت پستال ها کلاژ هستند و از مواد به ظاهر دور ریختنی درست شده اند.

شقایق جعفری جوزانی در مورد هدف اصلی جمع آوری مجموعه آثار «یک رویای کودکانه» تصریح کرد: این تصاویر را سال ها بود که می کشیدم، از دوران مدرسه رفتن شروع شد؛ گوشه تمام کتاب و دفترهایم پر از نقاشی های کوچک و بزرگ بود. دانشگاه که رفتم به طور جدی تری ادامه دادم، تکنیک ها را یاد گرفتم و انتخاب کردم. تعداد بسیار زیادی کارت پستال اجرا کردم و قرار شد نمایشگاهی شود برای کارت پستال ها. اما در نهایت پیشنهاد شد تابلوهایی هم به این مجموعه اضافه شود. این مجموعه در مدت 3 ماه اجرا شد و چکیده ای بود از کارهای پیش از این. همیشه علاقه زیادی به نوشتن و نقاشی داشتم اما پراکنده بود و دلی، بالاخره اولین مجموعه را جمع و جور کردم تا شروعی برای کارهای آینده باشد.


منبع: مهر