تبیان، دستیار زندگی
تبیان به نقل از گروه فعالیت های قرآنی: حفظ نور، حریم ایمان، اشاره، سروش هدایت و صفحه نور از جمله برنامه هایی است که امروز از رادیو قرآن پخش می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ویژه برنامه های امروز رادیو قرآن

تبیان به نقل از گروه فعالیت های قرآنی: حفظ نور، حریم ایمان، اشاره، سروش هدایت و صفحه نور از جمله برنامه هایی است که امروز از رادیو قرآن پخش می شود.

بخش قرآن تبیان
رادیو قرآن

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ رادیو قرآن امروز نیز چون روزهای گذشته با ویژه برنامه های متنوعی از جمله  حفظ نور، حریم ایمان، اشاره، سروش هدایت و صفحه نور در خدمت شنوندگان این شبکه رادیویی قرار گرفته است.

بررسی آیات 132 تا 135 سوره مبارکه طه در برنامه «حفظ نور»

برنامه «حفظ نور» روزهای شنبه تا پنجشنبه به آموزش ترتیل، مفهوم و حفظ آیات قرآن کریم می پردازد که در برنامه روز شنبه، 22 آبان ماه با توجه به آیات 132 تا 135 سوره مبارکه طه به موضوع  بیان عاقبت افراد هدایت یافته» پرداخته می شود.
گفتنی است؛ این برنامه کاری از گروه آموزش رادیو قرآن است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت 22:45 به مدت 10 دقیقه به تهیه  کنندگی فاطمه کاشانی وحید از این شبکه رادیویی پخش می شود.
مصادیق علم انبیاء و اولیای الهی موضوع برنامه «حریم ایمان»
برنامه «حریم ایمان» امروز در ادامه بحث بررسی آیات مربوط به عصمت امام و معصومین(ع) به «مصادیق علم انبیاء و اولیای الهی» خواهد پرداخت.
گفتنی است؛ برنامه «حریم ایمان» کاریست از گروه علوم قرآنی، به گویندگی رضا کاشفی، تهیه کنندگی فاطمه کاشانی وحید و کارشناسی اسماعیل عاکفی روزهای زوج ساعت 15:45 از شبکه رادیویی قرآن بر روی آنتن می رود.

معرفی کتاب «آذرخشی دیگر از آسمان کربلا» در برنامه اشاره

در بخش معرفی کتاب امروز کتاب «آذرخشی دیگر از آسمان کربلا»  نوشته حضرت آیت الله محمدتقی مصباح یزدی را معرفی می کند.
برنامه «اشاره» کاری از گروه علوم قرآنی است که هرروز ساعت14:30 به معرفی کتاب هایی در حوزه آموزه های قرآنی می  پردازد.

تفسیر آیات 32 تا 37 سوره حج در برنامه «سروش هدایت»

برنامه سروش هدایت به جلسات تفسیر قرآن آیت الله جوادی آملی اختصاص دارد که این برنامه امروز از شبكه رادیویی قرآن پخش می شود.
در برنامه امروز به تفسیر آیات 32 تا 37 سوره مبارکه حج پرداخته خواهد شد.

آموزش صفحه 375 قرآن کریم در برنامه «صفحه نور»

در طرح تلاوت، هر روز یک صفحه از قرآن كریم در بخش های مختلف و فواصل معین از برنامه های شبکه رادیویی قرآن پخش می شود.
قرآن دوستان ضمن همراهی با این طرح، هر روز یک صفحه از قرآن را تلاوت و از ترجمه و مفاهیم نورانی آن صفحه بهره مند می شوند.
این برنامه امروز تلاوت ترتیل و آموزش تجوید صفحه 375 قرآن کریم (آیات 184 تا 206 سوره مبارکه شعرا) را به سمع شنوندگان خواهد رساند.
این طرح تلاش دارد فرهنگ انس دائمی با قرآن کریم را در عمل با تلاوت روزانه یک صفحه از کلام نور و توجه به ترجمه و مفاهیم آن، ترویج دهد.
گفتنی است؛ این برنامه کاری از گروه علوم قرآنی است که به تهیه کنندگی سمیرا قنبری هر روز ساعت 12:30 از رادیو قرآن تقدیم شنوندگان خواهد شد.


منبع:
ایکنا