تبیان، دستیار زندگی
یک ناشر شماری از آثار خود را برای مخاطبانش گارانتی کرده و اعلام کرد در صورت نارضایتی آنها از محتوا، کتاب را بازپس خواهد گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتاب فروخته شده پس گرفته می‌شود

یک ناشر شماری از آثار خود را برای مخاطبانش گارانتی کرده و اعلام کرد در صورت نارضایتی آنها از محتوا، کتاب را بازپس خواهد گرفت.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

یک ناشر ایرانی برای نخستین بار تصمیم گرفته تا طرح گارانتی آثار منتشر شده از سوی خود را برای مخاطبان اجرا کند و بر اساس آن رضایت‌ و آرامش خاطر بیشتری را برای مخاطب کتاب فراهم آورد.

اباذر رضانیا مدیر نشر کوله‌پشتی که بانی این طرح به شمار می‌رود  عنوان کرد: تصمیم گرفته‌ایم تا آثار منتشر شده در موسسه نشرمان را با گارانتی به مخاطب عرضه کنیم و بر این اساس مشتری پس از خرید کتاب‌های ما و در صورت جلب نشدن رضایت، می‌تواند کتاب را عودت داده و به اندازه مبلغ آن از سایر کتاب‌های موجود در انتشارات استفاده کند.

وی افزود: برای اجرای این طرح گروهی متشکل از ویراستاران و کتابخوانان حرفه‌ای قبل و بعد از انتشار یک کتاب آن را بررسی و با اعمال نظر سعی خواهند کرد تا علاوه بر رسیدن به کیفیت بهتر محتوایی و چاپی، عناوین بیشتری را برای مخاطبان کتاب تحت گارانتی قرار دهیم.

رضانیا با تاکید بر اینکه قیمت بالای کتاب به مخاطب اجازه انتخاب درست کتاب را نخواهد داد، افزود: انتشارات کتاب کوله پشتی سعی دارد به منظور  رعایت حقوق مشتری این حق را برای همه‌ خوانندگان آثارش قائل شود که اگر بنا به هر دلیلی از محتوای کتاب و کیفیت چاپ و ویرایش راضی نباشند، بتوانند کتاب را به دفتر انتشارات مرجوع و به‌جایش کتاب دیگری انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه این اتفاق در دنیا اتفاق تازه‌ای به شمار نمی‌رود و برخی از کتابفروشی‌ها و ناشران بزرگ خارجی نیز اقدام به این کار می‌کنند افزود: در گام نخست نشر کوله‌شتی دوازده عنوان از آثار منتشر شده خود را تحت این گارانتی قرار داده و به مخاطبانش عرضه کرده است.


منبع: خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .