تبیان، دستیار زندگی
نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی در خصوص حضورش در تیم فوتبال بانوان ایران گفت: فدراسیون فوتبال از من درخواست کرد و من هم رفتم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دلایل حضور نایب رئیس فدراسیون قایقرانی در تیم ملی فوتبال بانوان

نایب رئیس بانوان فدراسیون قایقرانی در خصوص حضورش در تیم فوتبال بانوان ایران گفت: فدراسیون فوتبال از من درخواست کرد و من هم رفتم.

بخش ورزشی تبیان
فوتبال بانوان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال زیر ۱۹ سال دختران ایران هفته گذشته و پس از قبول شکست برابر ویتنام در رقابتهای قهرمانی آسیا به ایران بازگشت. در این رقابتها، امیرشقاقی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال به عنوان مربی بدنساز، خواهر خود مهناز امیرشقاقی (سرمربی تیم فوتبال بانوان) را همراهی می کرد.

فرحناز امیرشقاقی در گفتگو با مهر در پاسخ به این سوال که شما مسئولیت نایب رئیسی فدراسیون قایقرانی را در بخش بانوان بر عهده دارید و همزمان مربیگری تیم فوتبال زنان را دنبال می کنید، آیا این دو مسئولیت خدشه ای به همدیگر وارد نمی کند؟ گفت: من در فدراسیون قایقرانی مسئولیتم مهمتر است. من تحصیلکرده ورزش هستم و احساس می کنم در هر جایی که نیاز به علم و دانشم باشد و بتوانم کمک کنم، باید این کار را انجام دهم.

وی افزود: درست است که نایب رئیس فدراسیون قایقرانی هستم، اما وقتی بحث تیم ملی ایران به میان می آید، اینکه در چه رشته ای فعالیت دارید، مهم نیست و فرقی نمی کند در کجا باشم. در آن لحظه تیم فوتبال زنان به دانش من احتیاج داشت. من قبل از این هم یک سال مسئولیت مربیگری و هدایت تیم فوتبال زنان را بر عهده داشتم.

نایب رئیس فدراسیون قایقرانی خاطرنشان کرد: فدراسیون فوتبال برای کمک به این تیم از من درخواست کرد و من هم قبول کردم و رفتم. این دو مسئله از هم جداست و هیچ تداخلی هم میان کارهای قایقرانی و فوتبال به وجود نیامد. بسیاری از کسانی که در ورزش مسئولیت دارند، از دانش خود در رشته دیگر و در جای دیگری از ورزش هم استفاده می کنند.

وی در مورد اینکه در نبود ایشان آیا فردی مسئولیت کمیته بانوان را بر عهده می گیرد؟ گفت: فدراسیون در هر رشته ای کمیته مخصوص آن را دارد. در زمانی که من در ویتنام بودم، رقابتهای قهرمانی کشور آبهای آرام برگزار شد که مسئولیت برگزاری مسابقات هر رشته ای بر عهده کمیته آن است و از این بابت مشکلی به وجود نیامد. ما در فدراسیون قایقرانی گروهی کار می کنیم و در نبود هر فردی آن کمیته و مسئول کمیته مسابقات می تواند اداره امور را بر عهده بگیرد. همه در فدراسیون قایقرانی پشت همدیگر هستند و کارها به خوبی دنبال می شود.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .