تبیان، دستیار زندگی
دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی طی روزهای 25 و 26 آبان در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار می شود

دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی طی روزهای 25 و 26 آبان در مرکز همایش های کتابخانه ملی برگزار خواهد شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

دوازدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی، هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: با تدریس و سخنرانی هشت استاد از چهار کشور ایران، انگلیس، بلغارستان و هلند طی دو روز، 600 نفر از دست اندرکاران روابط عمومی های کشور در زمینه کاربرد مهارت های روابط عمومی برای مداخله موثر در 'تغییر سازمانی' توانمند خواهند شد.
وی افزود: این گردهم آیی که با حضور رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی برگزار می شود، از حیث استقبال، بزرگ ترین گردهم آیی روابط عمومی جهان محسوب می شود.
سفیدی با اشاره به اینکه جهان معاصر 'جهان تغییر' بوده و سازمان ها و جوامع لحظه به لحظه با تغییرات شتابان مواجه می شوند، این رویداد با موضوع 'روابط عمومی و تغییر برای پیشرفت' و با شعار 'روابط عمومی؛ پیشگام تغییر' برگزار می شود، گفت: نتایج سمپوزیوم در قالب 'بیانیه تهران' و از طریق انجمن بین المللی روابط عمومی در اختیار دست اندرکاران روابط عمومی سراسر جهان قرار خواهد گرفت.
دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی همچنین با بیان اینکه در قالب 'جشنواره برترین های روابط عمومی ایران' قرار است از 45 روابط عمومی برتر کشور در دو سطح ملی و استانی تقدیر شود، گفت: همچنین 12 مدیر ارشد ارتباط گستر، مدیر برتر و کارشناس برتر روابط عمومی تجلیل شده و به 10 دستگاه اجرایی در زمینه های مختلف 10 'نشان ویژه' اعطاء خواهد شد.
علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی به نشانی www.symposiumpr.com مراجعه کنند.