تبیان، دستیار زندگی
2 بدمینتون باز کشورمان در مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان به پیروی رسیدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخشش بدمینتون‌بازان کشورمان در روز نخست

2 بدمینتون‌باز کشورمان در مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان به پیروی رسیدند.

بخش ورزشی تبیان
بدمینتون

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، نخستین روز مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان از صبح امروز سه‌شنبه 18 آبان جاری در شهر بیلبائو اسپانیا آغاز شد و امیر جباری و ثمین عابد خجسته در نخستین دیدار خود حریفان نروژی و مولداوی را شکست دادند.

امیر جباری در دور اول با استراحت روبرو شد و در دور دوم دیدار امروز خود برابر حریف نروژی توانست وی را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد و راهی دور سوم این رقابت‌ها شود.

همچنین ثمین عابد خجسته نیز در دور اول با استراحت روبرو شد و در دوم در اولین دیدار خود توانست حریفی از مولداوی که دارای رنک 90 جوانان جهان است را با نتیجه 2 بر صفر شکست داده و راهی دور سوم شود.

مسابقات قهرمانی بدمینتون جوانان جهان در روزهای 18 لغایت 24 آبان ماه در شهر بیلبائو اسپانیا برگزار می‌شود.

همچنین فریبا مددی نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون، مرتضی ولی دروی سرمربی تیم‌های نوجوانان و جوانان بدمینتون و امیر جباری و ثمین عابد خجسته که در رقابت های قهرمانی جوانان جهان و در اسپانیا بسر می‌برند، با اریک لارسن رئیس فدراسیون جهانی بدمینتون دیدار کردند. در این دیدار که در حاشیه برگزاری مسابقات بدمینتون قهرمانی جوانان جهان در شهر بیلبائو اسپانیا برگزار شد، نفرات اعزامی بدمینتون به این رقابت‌ها با اریک لارسن رئیس فدراسیون جهانی بدمینتون دیدار و فریبا مددی نایب‌رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون کشورمان گزارشی از عملکرد این فدراسیون را به وی ارائه داد.


منبع : میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .