تبیان، دستیار زندگی
رئیس فدراسیون چوگان با اشاره به اینکه مسابقات مقدماتی جام جهانی سال آینده در ایران برگزار خواهد شد، گفت: اعزام چوگان بازان به آرژانتین یکی از برنامه های اصلی فدراسیون است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

میزبانی مقدماتی جام جهانی افتخار بزرگی برای چوگان ایران است

رئیس فدراسیون چوگان با اشاره به اینکه مسابقات مقدماتی جام جهانی سال آینده در ایران برگزار خواهد شد، گفت: اعزام چوگان‌بازان به آرژانتین یکی از برنامه‌های اصلی‌ فدراسیون است.

بخش ورزشی تبیان
چوگان

گلنار وکیل گیلانی ضمن بازدید از غرفه‌ خبرگزاری مهر در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی مطبوعات و خبرگزاری‌ها در رابطه با شرایط این فدراسیون گفت: ما توانستیم میزبانی بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی را بگیریم که گرفتن این میزبانی، افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

وی افزود: ما مشکلاتی در این راه پیش‌رو داریم که عمده ترین آن مسائل مالی و تنگناهایی است که در این مورد داریم. برای این مسابقات همچنین نیاز به اسب داریم که این موضوع هم بودجه جداگانه خودش را می‌خواهد، اما اگر بتوانیم به خوبی این میزبانی را بگیریم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

رئیس فدراسیون چوگان در رابطه با اینکه بودجه لازم برای برگزاری این مسابقات را چگونه تأمین می‌کنید؟ گفت متأسفانه هنوز از ارگان‌ها برای بودجه قولی به ما نداده‌اند اما ما خودمان دنبال اسپانسر هستیم تا بتوانیم این بازی‌ها را به بهترین نحو برگزار کنیم.

وکیل گیلانی خاطرنشان کرد: ما با مسئولان آرژانتین صحبت کردیم و این کشور هم چند مربی خودشان را برای چوگان به ما معرفی کردند تا پس از انتخاب بهترین گزینه، بازیکنان را دو تا سه ماه به این کشور اعزام کنیم. البته این موضوع بستگی به بودجه ما دارد. آرژانتین یکی از بهترین کشورهای چوگان در دنیاست و بازیکنان را به این خاطر به این کشور اعزام می‌کنیم تا بتوانند در بازی‌های رسمی این کشور شرکت کنند.

وی اظهار کرد: چوگان با وجود اینکه برای ایران بوده اما متأسفانه ورزش جهانی محسوب می‌شود، البته دریافت میزبانی، انگیزه تمام چوگان‌بازان ما را بالا برده است.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .