تبیان، دستیار زندگی
بعد از آب گرفتگی غرفه های صنایع دستی در مجموعه «ایرانسر» برج آزادی، صنعتگران از امروز 19 آبان ماه فعالیت خود را از سر گرفتند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

از سرگیری فعالیت های غرفه ها بعد از آبگیری خسارت بار

بعد از آب گرفتگی غرفه های صنایع دستی در مجموعه «ایرانسر» برج آزادی، صنعتگران از امروز 19 آبان ماه فعالیت خود را از سر گرفتند.

بخش هنری تبیان

مجموعه ایرانسر برج آزادی

مدیر مجموعه ایرانسر در برج آزادی  بیان کرد: بعد از بارندگی شدید عصر دوشنبه این مجموعه دچار آب گرفتگی شد که با تلاش مسوولان شهرداری منطقه 9 شهرداری از شهردار گرفته تا مدیر فرهنگی و هنری تا 2 بامداد آب حاصل از بارندگی تخلیه شد. البته بخشی از این مشکل به ترافیک نیز مربوط می شد.

امیر نعمتی، درباره خسارت های ناشی از آب گرفتگی، گفت: من کارشناس نیستم و از خسارت های وارده اطلاعی ندارم زیرا الان نمی توان خسارت ناشی از این اتفاق را تخمین زد اما تقریبا بیشتر صنعتگران  در غرفه هایشان دچار خسارت شدند.

او در پاسخ به اینکه آیا صنعتگران دارای بیمه هستند؟ اظهار کرد: همه ی صنعتگران  بیمه حوادث انفرادی هستند.

نعمتی با بیان اینکه برای اولین باراست که شاهد چنین اتفاقی در مجموعه ایرانسر است، اعلام کرد: صنعتگران دیروز غرفه هایشان را نظافت کردند و کار خود را امروز از سر گرفتند.

در مجموعه ایرانسر در برج آزادی 22 کارگاه و فروشگاه صنایع دستی در رشته های مختلف وجود دارد که در پی بارندگی های روز دوشنبه بسیاری از غرفه های عرضه  صنایع دستی در این مجموعه دچار آب گرفتگی و خسارت شدند.


منبع: ایسنا