تبیان، دستیار زندگی
نایب رئیس بانوان قایقرانی به همراه تیم فوتبال بانوان به عنوان مربی در زمانی که مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام بود به ویتنام رفت همچنین برای تیم روئینگ پسران چندین گزینه انتخاب شده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نایب رئیس بانوان قایقرانی، مربی بدنسازی فوتبال شد

نایب رئیس بانوان قایقرانی به همراه تیم فوتبال بانوان به عنوان مربی در زمانی که مسابقات قهرمان کشوری آبهای آرام بود به ویتنام رفت همچنین برای تیم روئینگ پسران چندین گزینه انتخاب شده است.

بخش ورزشی تبیان
قایقرانی
نایب رئیس بانوان قایقرانی کشور" فرحناز امیر شقاقی" هم اکنون به عنوان مربی بدنسازی به همراه تیم فوتبال بانوان به ویتنام سفر کرده است تا همراه تیم فوتبال باشد اما در مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام حضور نداشت .

همچنین تیم ملی پسران روئینگ کشور که هر کدام به صورت انفرادی و در گوشه کنار این کشور در حال تمرین بودند تا شاید بتوانند برای مسابقات آسیایی آماده شوند و مدالی برای کشور به دست بیاورند هم اکنون فدراسیون دلش به حال آنها سوخته و دست به کار شده تا با مربیان آسیایی و اروپایی مذاکره ای داشته باشد و  بهترین مربی را برای این تیم انتخاب کند.
اگرچه این مذاکرات مشخص نیست تا به کی ادامه داشته باشد اما... مسئله حائز اهمیت زمان است که می گذرد و قایقرانان هم بدون مربی تمرین می کنند.

در این خصوص با غلامرضا امینی رئیس فدراسیون قایقرانی کشور مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: نایب رئیس بانوان قایقرانی به عنوان مربی بدنسازی به همراه تیم فوتبال دختران کشور به ویتنام سفر کرده است البته حضور وی در این سفر و همراه تیم بودن مبنی بر شغل دوم وی نیست بلکه در کنار این تیم به عنوان مربی حضور دارد.

وی در خصوص مربیان منتخب برای تیم روئینگ پسران تصریح کرد: ما برای تیم روئینگ پسران چندین گزینه انتخاب کرده ایم این مربیان آسیایی و اروپایی هستند اما باید روی آنها تمرکز بیشتری انجام گیرد تا بهترین گزینه را انتخاب کنیم.

امینی تاکید کرد: لیو مربی آسیایی بود که مدتی با تیم روئینگ پسران کار کرد و نتایج خوبی در زمان او کسب کردیم به این خاطر از وی راضی هستیم اما او هم کی از گزینه های ما به حساب می آید.
منبع : خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .