تبیان، دستیار زندگی
از جمله ایالت هایی که عکس سلفی گرفتن در آنها به هنگام رای دادن ممنوع است می توان به ایالت های کالیفرنیا، مریلند، میشیگان، نوادا، ویرجینیای غربی، فلوریدا، تگزاس و کارولینای شمالی اشاره کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عکس سلفی در انتخابات ممنوع!

از جمله ایالت هایی که عکس سلفی گرفتن در آنها به هنگام رای دادن ممنوع است می توان به ایالت های کالیفرنیا، مریلند،  میشیگان، نوادا،  ویرجینیای غربی،  فلوریدا، تگزاس و کارولینای شمالی اشاره کرد.

بخش سیاست تبیان

انتخابات، انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات آمریکا، هیلاری کلینتون، ترامپ، عکس سلفی، نتیجه انتخابات،

انتخابات ریاست ایالات متحده آمریکا امروز برگزار می شود. بسیاری از آمریکایی ها به مانند دیگر شهروندان جهان نیز دوست دارند هنگام رای دادن ژس سلفی بگیرند اما براساس قوانین ایالتی، این اقدام در 15 ایالت آمریکا ممنوع است.

انتخابات ریاست آمریکا امروز برگزار می شود و دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواه و هیلاری کلینتون از حزب دموکرات ها کاندیداهای اصلی انتخابات هستند.

به گزارش شبکه آمریکایی سی ان ان ، 15 ایالت آمریکا ژس برداری در داخل اتاق ها یا مراکز رای گیری یا هر دو را ممنوع کرده اند. با این حال تاکنون نیز موردی گزارش نشده که پلیس برای تحمیل قانون مجبور به حضور باشد و معمولا با اخطار به رای دهندگان برای خودداری از ژس برداری موضوع پایان می یابد.

از جمله ایالت هایی که عکس سلفی گرفتن در آنها به هنگام رای دادن ممنوع است می توان به ایالت های کالیفرنیا، مریلند،  میشیگان، نوادا،  ویرجینیای غربی،  فلوریدا، تگزاس و کارولینای شمالی اشاره کرد.

ممنوعیت عکس سلفی هنگام رای دادن در 15 ایالت آمریکا

ایالت های دیگر در این زمینه آزادی وجود دارد و رای دهندگان می توانند در مراکز و اتاق های رای گیری عکس برداری نیز انجام دهند البته مشروط به اینکه رای خود را در عکس ها نداشته باشند. از جمله این ایالت ها نیز می توان به نیویورک، نیوجرسی، مینه سوتا و  میسیسیپی اشاره کرد.

انتخابات ریاست ایالات متحده آمریکا امروز برگزار می شود و دونالد ترامپ از حزب جمهوری خواه و هیلاری کلینتون از حزب دموکرات ها کاندیداهای اصلی انتخابات هستند.

کشور ایالات متحده امریکا شامل 50 ایالت است که به صورت فدرالی اداره می شود. امروز سه شنبه علاوه بر انتخابات ریاست، همزمان انتخابات کنگره نیز برگزار می شود.


منبع : عصر ایران