تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: اجرای موفق و موثر طرح گفتمان های دینی منجر به ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

اجرای طرح گفتمان های دینی موجب ارتقای سطح فرهنگ عمومی می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: اجرای موفق و موثر طرح گفتمان های دینی منجر به ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه می شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

حجت‌الاسلام مختار کرمی

به گزارش روابط عمومی، حجت الاسلام مختار کرمی ظهر امروز در نشست هم اندیشی دبیران گفتمان های دینی ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان های کردستان در سنندج گفت: بدون شک یکی از بهترین و تاثیرگذارترین طرح های سازمان تبلیغات، اجرای گفتمان های دینی در سطح جامعه است.

وی عنوان کرد: برنامه ریزی در راستای اجرای این برنامه، اهداف اجرای طرح گفتمان های دینی و خروجی موثر این طرح باید همواره مورد توجه دبیران گفتمان های دینی ادارات شهرستان ها باشد.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح گفتمان های دینی ارتقای سطح فرهنگ عمومی جامعه را به دنبال دارد، اظهارداشت: تمام موضوعات مختلف از جمله امر به معروف و نهی از منکر، مهارت های اجتماعی، نماز، کسب و کار، اقتصاد مقاومتی، ایثار و شهادت و غیره را باید در این گفتمان ها مدنظر قرار دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان با اشاره به اینکه مخاطبین طرح گفتمان های دینی دانش آموزان و نوجوانان هستند، اضافه کرد: این قشر آمادگی پذیرش هرکاری را دارند و باید کیفیت و اثربخشی گفتمان های دینی در راستای افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان و رفع شبهات دینی آنها صورت گیرد.

حجت الاسلام کرمی افزود: استاد، مخاطب، موضوع و کیفیت باید در اجرای گفتمان موثر مورد توجه باشد چرا که سیاست براین است که گفتمانها به صورت تخصصی برگزار شوند.

وی با اشاره به راه اندازی سایت تبیان و لزوم بارگذاری مطالب موثر در این سایت مطابق با نیازهای مردم استان عنوان کرد: اگر کارشناسان فرهنگی دغدغه فرهنگی داشته باشند می توانند با افزایش مطالعه و تولید محتوا به غنی تر شدن سایت تبیان کردستان برای ارتقای سطح فرهنگی استان تلاش کنند.