تبیان، دستیار زندگی
جشنواره «مثل ماه»باهدف کمک به ارتقاء سطح کیفی و کمی ادبیات کودک برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«مثل ماه»، نخستین جشنواره مجازی شعر و داستان کودک

جشنواره «مثل ماه»باهدف کمک به ارتقاء سطح کیفی و کمی ادبیات کودک برگزار می شود.

بخش ادبیات تبیان
«مثل ماه»، نخستین جشنواره مجازی شعر و داستان کودک

جشنواره «مثل ماه»باهدف کمک به ارتقاء سطح کیفی و کمی ادبیات کودک، شناسایی استعدادهای برتر و حمایت از تولیدات فاخر و ماندگار در حوزه ادبیات کودک و در گروه های سنی کودک و نوجوان و بزرگ سال برگزار می شود.

موضوعات محوری جشنواره «مثل ماه» عزت نفس (دارای امتیاز ویژه)، همدلی، مسئولیت پذیری، ادب و احترام، پرهیز از قضاوت های عجولانه، امید، ایثار، پرهیز از اسراف، تولید ملی، حفظ محیط زیست و پدرم قهرمان است (دارای امتیاز ویژه) می باشند.

آثار می بایست برای گروه های سنی الف، ب، ج  و کاملاً متناسب با موضوعات بوده و   با قلم b نازنین و اندازه قلم 14 در ورد تایپ شده و ارسال گردد. هر شرکت کننده مجاز به ارسال سه اثر است. آثار ارسالی باید خلاق  بوده و در هیچ جشنواره ای حائز رتبه نشده باشد. اشعار در قالب های کلاسیک سروده شده  و داستان ها نیز حداقل  به 300 و حداکثر به  700 کلمه محدود شوند. ذکر مشخصات صاحب اثر الزامی ست (نام، نام خانوادگی، سن و تحصیلات، شماره تماس، نشانی سکونت). مثل ماه در استفاده از آثار در قالب تولیدات فرهنگی آزاد است.

مهلت ارسال آثار برای شرکت در این جشنواره  پایان آذرماه 95 می باشد و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را به نشانی پست الکترونیکی سایت مثل ماه  j.meslemah@gmail.com ارسال کنند.


منبع: حلقه وصل