تبیان، دستیار زندگی
مدیر فروش دفتر فیلمیران گفت: فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که به تازگی اکران شده به فروش 41 میلیون تومانی رسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فروش «یتیم خانه ایران» از مرز 40 میلیون تومان گذشت

مدیر فروش دفتر فیلمیران گفت: فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» به کارگردانی ابوالقاسم طالبی که به تازگی اکران شده به فروش ۴۱ میلیون تومانی رسید.

بخش سینما و تلویزیون تبیان
title

روژین میرزایی مدیر فروش دفتر فیلمیران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، درباره فروش فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» گفت: این فیلم سینمایی با توجه به عدم تبلیغات و محرومیتهای صورت گرفته توانسته تا در این چند روز اکران خود به فروش 41 میلیون تومانی برسد.

وی با بیان اینکه هنوز سینماهای اکران کننده این فیلم سینمایی کامل نشده است، افزود: اکران این فیلم در چند شهرستان از جمله مشهد و اصفهان آغاز شده است.

داستان این فیلم در سال 1295 تا 1300 می گذرد که احمدشاه قاجار مملکت را رها کرد و نیمی از مردم کشور بر اثر قحطی جان باختند.قحطی و خشکسالی عظیم ایران در سال‌های 1295 تا 1300 و در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس رخ داد. این قحطی که همراه با فقر و پیچارگی و در نهایت کاهش جمعیت در ایران همراه بود، در تعیین سرنوشت جامعه ایران به ویژه ظهور دیکتاتوری پهلوی نقش بسزایی دارد.

علیرام نورایی، فرخ نعمتی، انوشیروان ارجمند، بهار محمدپور، داریوش اسدزاده، علی شادمان، ایمان صفا، محسن حسینی، اکبر بهشتی، داوود مقدادی، مجید مافی، شهرام تیموریان، ملیکا شعبان، مهری آل آقا، برت‌جان‌کلن، برایان طرفه و برشن آنامند از بازیگران اصلی این فیلم هستند که در آن ایفای نقش کرده‌اند.

وی درباره فروش فیلم «متولد 65» گفت: این فیلم سینمایی هم توانست در یک هفته اکران به فروش 110 میلیون تومان برسد.

دو فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» و «متولد 65» از صبح چهارشنبه در سینماهای تهران و شهرستان به نمایش درآمد.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .