تبیان، دستیار زندگی
ما در این قسمت یک بازی بسیار ساده برای دانش آموزان ابتدایی قرار داده ایم تا به وسیله این بازی بتوانند در این مبحث تسلط کامل را پیدا کنند. در این بازی شما باید در مرحله اول تعداد میوه های کم شده و سپس حاصل کل عبارت را به دست آورید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی تفریق شکل

بازی تفریق شکل


یکی از موارد بسیار پر کاربرد در درس ریاضی مبحث تفریق اعداد است . دانش آموزان برای تسلط به این بخش نیاز به تمرین و تکرار فراوان دارند. ما در این قسمت یک بازی بسیار ساده برای دانش آموزان ابتدایی قرار داده ایم تا به وسیله این بازی بتوانند در این مبحث تسلط کامل را پیدا کنند. 
در این بازی شما باید در مرحله اول تعداد میوه های کم شده و سپس حاصل کل عبارت را به دست آورید.قوانین این بازی به این صورت است که در ابتدا شما در صفححه بازی تعدادی میوه مشاهده می کنید، در این قسکت نشانه گر ماوس شما به شکل علامت قرمز رنگ می شود. عبارت تفریق در وسط صفحه قسمت بالا نوشته می شود. شما باید حاصل تفریق عبارت را محاسبه کرده و تعداد عددی را که در صورت مساله کم شده از میام میوه ها به وسیله ماوس خط بزنید. بعد از خط  زدن روی گزینه Submit  در پایین صفحه کلیک کنید. در مرحله بعد از شما خواسته می شود که در مربع پایین صفحه حاصل تفریق را نوشته و مجدد دکمه Submit را فشار دهید.


برای دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.



مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت