تبیان، دستیار زندگی
آبا با نقش خانواده در عبور ایمن نوجوان از فضای مجازی آشنا هستید؟ دانستن نکات کاربردی برای نگهداری بهتر از کفش؟آشنایی با بحرانی که گاهی مردان را درگیر می کند. چرا بعضی ازخانواده ها می خواهند «ای کیو سان» داشته باشند؟ چرا مردان در رابطه جنسی سرد می شوند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کلید طلایی زندگی

آیا با  نقش خانواده در عبور ایمن  نوجوان از فضای مجازی آشنا هستید؟ دانستن نکات کاربردی برای نگهداری بهتر از کفش؟آشنایی با  بحرانی که گاهی مردان را درگیر می کند. چرا بعضی ازخانواده ها می خواهند «ای کیو سان» داشته باشند؟
چرا مردان در رابطه جنسی سرد می شوند؟ با ما همرا ه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

گروه زندگی تبیان
هفتگی زندگی

نقش خانواده در عبور ایمن  نوجوان از فضای مجازی
گاهی والدین از ورود فرزند خود به دوره نوجوانی دچار حول و هراس می شوند که نکند او آسیبی ببیند.  آگاهی و تامل در مورد مسائل نوجوانی، به والدین کمک می کند که دورانی سرشار از شادی و امنیت را برای خود و نوجوان رقم زنند.

چند نکته ی کاربردی برای نگهداری از کفش
همانطور که میدانید پا قلب دوم انسان نامیده میشود .وظیفه مراقبت ازقلب دوم یعنی پا را کفش ها به عهده دارند . پس همانطور که کفش ها از پاهای ما مراقبت میکنند ما هم باید از کفش ها به درستی استفاده کنیم واز آنها نگهداری کنیم تا هم زمان بیشتری بتوانیم از آنها استفاده کنیم و هم شکل ظاهری شان را ازدست ندهند.

خانواده هایی که می خواهند «ای کیو سان» داشته باشند
فرستادن به آمادگی با فلان سبک و سیاق، ثبت نام در پیش دبستانی با فلان سطح، فرستادن به دبستان با فلان آوازه و بالأخره آغاز شرکت دادن های او در صد جور امتحان ورودی و المپیاد و غیره، آن هم فقط برای تبدیل کردن او به یک انسان تیزهوش و نابغه؟ آیا سوار شدن ما بر این موج، فرزندانمان را به ساحل خوشبختی خواهد رساند؟

بحرانی که گاهی مردان را درگیر می کند!
با توجه به اینكه جامعه امروزی، بین زندگی سنتی و زندگی مدرن گیر افتاده ایم، دچار یك نوع «بحران وظیفه» شده  ایم؛ وظیفه ای که نمی دانیم مال ما است یا مال شوهرمان. یعنی گاهی نمی دانیم این چیزی كه خواسته همسر مان است، جزو مسئولیت های زناشویی ما محسوب می شود.

از داشتنش لذت ببر
صبر یکی از زیبایی های زندگیست، وقتی بر ناملایمات روزگار صبر می کنی، سختی می کشی ولی انگار شیرینی خاصی زیر لبانت احساس می کنی، می دانی از آن بیدهایی نیستی که با بادهای نسیم وار بلرزی، حس می کنی قدرت خاصی داری و می توانی کمرت را زیر بارهای سنگین حس کنی.

چرا مردان در رابطه جنسی سرد می شوند؟
هر یک از زوجین به خاطر جو ناخوشایند روابط شان دچار سردرگمی می شوند و ترجیح می دهند از دیگری فاصله بگیرد. در نتیجه استرس زیاد می شود و در ادامه برای سلامتی هر دو زوجین مشکلاتی ایجاد می گردد این دوره گیج کننده که برای عشق هم بسیار خطرناک است



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.