تبیان، دستیار زندگی
تبیان به نقل از گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت اله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز(3 شهریور) در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان اظهار کرد: به فرموده امام علی(علیه السلام) « زندگی دنیا سراسر امتحان و ابتلاء است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خدمتگزاران باید در دادگاه الهی و تاریخ پاسخگو باشند

خدمتگزاران،

تبیان به نقل از گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت اله علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان امروز(3 شهریور) در مراسم تودیع و معارفه استاندار زنجان اظهار کرد: به فرموده امام علی(علیه السلام) « زندگی دنیا سراسر امتحان و ابتلاء است» و قرآن هم افراد را برای برنده شدن تشویق می‌کند.

وی با اشاره به اینکه فرصت خدمت در نظام جمهوری اسلامی توفیقی از سوی خداوند است، ادامه داد: معمار کبیر انقلاب در این زمینه فرمودند«شان و شانیت ما خدمت است و ارزش ما هم خدمت به ولی نعمتان است».

به گفته امام جمعه زنجان، مقام معظم رهبری بارها در سخنان خود مسوولان را برای خدمت به مردم و جامعه تشویق و ترغیب فرمودند.

آیت اله خاتمی با بیان اینکه هیچ کس برای همیشه فرصت خدمت ندارد، ادامه داد: برنده کسی است که از این فرصت حداکثر استفاده را می کند و در پایان دوران خدمت کارنامه درخشانی از خدمت که رضایتمندی خدا و رضایتمندی بندگان خدا را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه نسبت به دوران خدمت در دو دادگاه باید پاسخگو باشیم، گفت:  دادگاه نخست، دادگاه عدل الهی و دادگاه بعدی دادگاه تاریخ است.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: در این سه سال از نزدیک شاهد خدماتی که استاندار زنجان و تیم خدمتگذار در استان داشتند، بودم و در این دوره توجه به زیرساخت‌ها بیشتر بود.

آیت اله خاتمی با تاکید بر اینکه تداوم خدمت استاندار سابق زنجان نتایج خوبی را برای استان در پی داشت، گفت: 3 درصد بودجه کشور با تمام محدودیت‌ها در استان زنجان هزینه می‌شود و توجه به زیرساخت‌ها که بستری برای توسعه است قدم‌های خوبی برداشته شد.

وی افزود: برای مردم زنجان مایه مباهات است که یکی از فرزندان این خطه در عرصه وسیع‌تری مشغول خدمت می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان حضور مردم در عرصه‎های اجتماعی، صحنه‌های انقلاب و پاسداری از انقلاب چشمگیر دانست و گفت: این استان بیش از 3 هزار شهید تقدیم اسلام کرده و نمود اعتقاد و دین باروی مردم در عزاداری‌ها متجلی است.

وی از مردم زنجان به عنوان مردمانی نجیب و دین باور یاد کرد و گفت: مردم این استان از دوران مشروطیت جزو چهره‌های اثرگذار در حرکت‌های انقلاب، ولایتمداری بوده و همیشه در عرصه‌های خدمتگزار پیشتاز هستند

امام جمعه زنجان به تقارن ایام معارفه استاندار سابق زنجان با هفته دولت اشاره کرد و گفت: علیرغم دوره خدمتگزاری کوتاه این شهید، نام شهید رجایی به جهت خدمت به این کشور بیش از30 سال برزبان ها جاری است.


منبع:
خبرگزاری شبستان :: Shabestan News
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .