تبیان، دستیار زندگی
یکی از مواردی که دانش آموزان در آن نیاز به دقت فراوان دارد مبحث پیدا کردن زوایای اعداد است. برای تمرکز و پیدا کردن مهارت در این بخش نیاز به تمرین و تکرار فراوان می باشد. ما برای دانش آموزان در این قسمت یک بازی ساده و در عین حال جذاب قرار داده ایم
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی پیدا کردن اندازه زاویه

بازی پیدا کردن زاویه


یکی از مواردی که دانش آموزان در آن نیاز به دقت فراوان دارد  مبحث پیدا کردن زوایای اعداد  است. برای تمرکز و پیدا کردن مهارت در این بخش نیاز به تمرین و تکرار فراوان می باشد.  ما برای دانش آموزان در این قسمت یک بازی ساده و در عین حال جذاب قرار داده ایم تا به وسیله این بازی دانش آموزان  بتوانند در این قسمت مهارت لازم رابه دست آورند.
قوانین بازی به این صورت است که در ابتدای ورود به بازی در گوشه سمت چپ بازی یک قسمت وجود دارد که در این قسمت شما می توانید ٣ مدل مختلف از بازی را انتخاب کنید. که به نرتیب از آسان به سخت می تواند باشد.
بعد از انتخاب سطح بازی با زدن کلمه start وارد بازی شوید. در این قسمت تعدادی شکل روی صفحه کشیده شده که در مقابل آن ها یا علامت زاویه مشخص شده شما باید از مستطیل پایین بازی اعدادی را که برای زوایای شکل بالا مناسب اند را انتخاب کنید و  با گرفتن آن اعداد توسط ماوس و کشیدن آن ها روی جای خالی، بازی را به اتمام برسانید. در گوشه سمت چپ بالای بازی  یک تایمر وجود دارد با تمام شدن مهلت بازی بازی شما به اول بر می گردد.



برای دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.


مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت