تبیان، دستیار زندگی
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یکی از برزگ ترین رخدادهای ورزشی دانش آموزی است و موثرترین ، کارسازترین برنامه برای بالندگی ورزش کشور است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزش نقش بی بدیلی در تحقق ساحت های شش گانه تربیتی دارد

ورزش نقش بی بدیلی در تحقق ساحت های شش گانه تربیتی دارد

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یکی از برزگ ترین رخدادهای ورزشی دانش آموزی است و موثرترین ، کارسازترین برنامه برای بالندگی ورزش کشور است.

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران؛ سومین دوره المپیاد ورزشی درون مدرسه ای و آیین اجرای سراسری ورزش صبحگاهی مدارس کشور با حضور سیدمحمد بطحایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی معاون و سلامت وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کمرئی مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، رضا گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش و فدراسیون های ورزشی در دبیرستان پسرانه شهید فهمیده منطقه 7 آموزش و پرورش برگزارشد.

علیرضا کمرئی اظهار داشت: حضور مسئولان عالی رتبه آموزش و پرورش و ورزشی کشور نشان از این دارد که ورزش به اولویت آموزش و پرورش تبدیل شده است.

وی افزود: امیدواریم المپیادهای ورزشی دورن مدرسه ای آغاز حرکت باشکوهی در سطح ورزش کشور باشد و بتوانیم تربیت بدنی را در نسل آینده فرهنگسازی کنیم. حضور پیشکسوتان عرصه ورزش در المپیاد ورزشی درون مدرسه ای برای این است که دانش آموزان الگوهای خود را در زمینه ورزشی پیدا کنند و با تعصی از مسیر این پیشکسوتان کار خود را پیش ببرند.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران ادامه داد: مراسم نمادین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای در 4 هزار واحد آموزشی شهر تهران ساری و جاری است و المپیاد ورزشی درون مدرسه ای یکی از برزگ ترین رخدادهای ورزشی دانش آموزی است و موثرترین، کارسازترین برنامه برای بالندگی ورزش کشور است.

وی گفت: اجرای مطلوب ساحت‌های شش‌گانه تربیتی و اجتماعی آموزش و پرورش نیازمند اجرای ورزش همگانی است که پایه آن از مدارس آغاز می‌شود.
وی گفت: امروز وقتی به سومین المپیاد ورزشی درون مدرسه ای نگاه می کنیم حاکی از آن است که گویا این رخداد ده ها سال است که این رخداد ورزشی در آموزش و پرورش اجرا می شود.

کمرئی اضافه کرد: ورزش نقش بی بدیلی در تحقق ساحت های شش گانه تربیتی که در سندتحول بنیادین آمده است دارد.
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اظهار داشت: طی 10 سال گذشته به بحث مجلس دانش ‌آموزی توجه شده و یکی از صاحت ‌‌های شش گانه سند تحول بنیادین به بحث تربیت بدنی اختصاص پیدا کرده است.


اداره كل آموزش و پرورش شهر تهران

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .