تبیان، دستیار زندگی
دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشریح دستاوردهای حاصل از اقدامات سیاسی، اطلاعاتی، امنیتی و دفاعی به سوالات اعضاء حاضر در جلسه پاسخ گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خطر انحراف اذهان جهان اسلام

دبیر شورای عالی امنیت ملی با حضور در جلسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تشریح دستاوردهای حاصل از اقدامات سیاسی، اطلاعاتی، امنیتی و دفاعی به سوالات اعضاء حاضر در جلسه پاسخ گفت.

بخش سیاست تبیان

جهان اسلام، اسلام، امنیت، شمخانی، اطلاعات، دبیر شورای غالی امنیت، سیاسی، دفاع، حوزه علمیه قم،

علی شمخانی در آخرین بخش از سفر دو روزه به شهر مقدس قم بعد از ظهر روز گذشته در این جلسه با تشریح تهدیدات حاصل از توسعه تروریسم تکفیری و تفکرات افراطی که موجب ارایه چهره ای غیر واقعی از اسلام وشکل گیری جریان اسلام هراسی شده است اظهار داشت: خنثی سازی این توطئه خطرناک که بدون شک با پشتوانه سرویسهای اطلاعاتی صهیونیستی و امریکایی ایجاد و توسعه یافته است تنها با مقابله نظامی محقق نخواهد شد.
وی افزود: تبیین ریشه های انحرافی تفکر تکفیری که هیچ نسبتی با دین حنیف اسلام نداشته و خاستگاه آن وهابیت است نیازمند تلاش بیش از پیش علما و حوزه های علمیه است.

حمایت مستمر از کارآفرینان واقعی  و اصحاب تولید و اشتغال زایی در ردیف ضرورت هایی است که برای عبور از شرایط موجود باید مورد توجه قرار گیرد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با اشاره به خطر انحراف اذهان جهان اسلام از توجه به تهدید رژیم صهیونیستی و جایگزین شدن درگیریهای داخلی میان مسلمانان به جای آن افزود: متاسفانه در سایه خونین شدن مرزهای کشورهای اسلامی امنیت رژیم صهیونیستی ارتقاء قابل ملاحظه ای یافته است.
وی تهدیدهای ناشی از نارسایی های اقتصادی را واقعی و رفع آن را در گرو جهادی ملی برای تحقق راهبردهای اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و اظهار داشت: حمایت مستمر از کارآفرینان واقعی ،سرمایه گزاران و اصحاب تولید و اشتغال زایی و مقابله بدون تنازل با فسادو رفع موانع قانونی و تصنعی تولید در ردیف ضرورت هایی است که برای عبور از شرایط موجود باید مورد توجه قرار گیرد.


منبع : شبکه خبر