تبیان، دستیار زندگی
رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: از ابتدای سال 1395 ارتقا فرهنگی فضای مجازی و تلاش بیشتر در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موسویان: ارتقای فرهنگی فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال گفت: از ابتدای سال 1395 ارتقا فرهنگی فضای مجازی و تلاش بیشتر در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

دکتر سید مرتضی موسویان

به گزارش روابط عمومی مرکز فناوری اطلاعات ورسانه های دیجیتال " به نقل ازستاد خبری دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال دکتر سید مرتضی موسویان با اشاره به اهمیت بالای رسانه های دیجیتال در فضای فعلی و تغییر زیست بوم جهانی تلاش های بیشتر در این حوزه را امری ضروری دانست.

وی از افزایش حضور مردم در این فضا در سال های آینده خبر داد و اعلام کرد به زودی به عدد 120 ساعت مصرف خواهیم رسید.

رییس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با اعلام اینکه از ابتدای سال 95 ارتقا فرهنگی فضای مجازی و تلاش های بیشتر در این حوزه در دستور کار قرار گرفته است گفت: اعتقاد همگان بر این است که هم اکنون با کوچ اقشار مختلف مردم به فضای دیجیتال روبه رو هستیم.

موسویان ادامه داد: آنچه که از فعالان مجازی انتظار داریم این است که متناسب با فضای فعلی همکاری و رشد کنند. ما در این زمینه تغییرات مقررات را آغاز کردیم و هم اکنون هر فرد 18 ساله می تواند در این فضا کسب و کار خود را آغاز کند.

وی افزود: در سال جاری از 300 موسسه فعال در حوزه رسانه های دیجیتال به 1100 موسسه ارتقا پیدا کردیم.

دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تا 7 آبان ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران دایر خواهد بود.