تبیان، دستیار زندگی
مدیر روابط عمومی پرسپولیس در توضیح این مورد گفت: بسیار عجیب است که بعضی مدیران و مربیان بر خلاف اصول حرفه ای مدام تمایل دارند در مورد تیم های دیگر به ویژه پرسپولیس صحبت کنند. سرمربی استقلال خوزستان هم با طرح شکایت باشگاه در مبادی قانونی می تواند مستندات خ
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی استقلال خوزستان

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در توضیح این مورد گفت: بسیار عجیب است که بعضی مدیران و مربیان بر خلاف اصول حرفه ای مدام تمایل دارند در مورد تیم های دیگر به ویژه پرسپولیس صحبت کنند. سرمربی استقلال خوزستان هم با طرح شکایت باشگاه در مبادی قانونی می تواند مستندات خود درباره ادعایی که مطرح کردند را ارایه کنند.

بخش ورزشی تبیان
شکایت باشگاه پرسپولیس از سرمربی استقلال خوزستان

پندار خمارلو افزود: مدیریت و سرمربی باشگاه پرسپولیس با وجود درخواست ها و سوالات بسیاری که وجود دارد همواره با پایبندی به اصول اخلاق حرفه ای و رقابت جوانمردانه از صحبت های حاشیه ای علیه دیگر تیم ها اجتناب کرده اند اما عجیب است که بعضی مدیران و مربیان بدون توجه به این مسایل همواره به صحبت درباره دیگر تیم ها از جمله پرسپولیس که بیشترین هوادار را دارد و رسانه ها بیشترین اهمیت را به مسایل آن نشان می دهند، می پردازند.

وی که بابت عدم امکان حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با توجه به ساعت پرواز از نماینگان رسانه ها نیز عذر خواهی کرد درباره ادعاهای مطرح شده توسط سیروس پورموسوی در روز قبل از مسابقه ادامه داد: برای ما جای سوال دارد که چرا باید چنین مسایلی که هیچ تناسبی با واقعیات عینی ندارد، درست قبل از بازی مطرح شود و به ایجاد تنش و تشویش اذهان بینجامد.

خمارلو ادامه داد: شما می بینید ایجاد همین ذهنیت در میان تماشاگران موجب می شود با کوچکترین سوت درست از سوی داور که صرفاً به ضرر تیم مقابل است با عکس العمل منفی و فحاشی تماشاگران و پس از آن حمله به تماشاگران میزبان روبرو می شود.در همین مدت ما با انبوهی از ارتباط های هواداری روبرو شدیم که از طرح این مسایل آزرده شده بودند و خواهان اقدام باشگاه بودند و این برای ما ناراحت کننده است.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادامه داد: همچنین جای سوال است که ادعای بسیج شدن تمام ایران برای قهرمانی پرسپولیس بر اساس چه مدارک و مستنداتی مطرح شده است؟

خمارلو خاطر نشان کرد: باشگاه پرسپولیس با توجه به جایگاه خود و هوادارانش در فوتبال بدون دامن زدن به مسایل حاشیه ای این موضوع را با جدیت از طرق قانونی و از طریق کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال دنبال می کند تا آقای پورموسوی هم مدارک و استدلال خود را ارایه کنند.

وی افزود: این مسایل در حالی مطرح می شود که پرسپولیس خود بسیاری اوقات از جمله در فصل گذشته قربانی بعضی مسایل سهوی شده است که بعضا تیم را از قهرمانی دور نگه داشته است.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس در پایان تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس همچنین مدت هاست برای اداره خود با اتکا به هواداران پرشمار، نام و برند بزرگ خود درآمدزایی کرده و باشگاه را اداره می کند.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .