تبیان، دستیار زندگی
اظهارات تند مربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس درباره رامین رضاییان که در اینستاگرام با یکی از کاربران این شبکه اجتماعی انجام شد باعث حاشیه جدیدی برای تیم پرسپولیس شده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماجرای حاشیه دستیار برانکو برای پرسپولیس

اظهارات تند منتسب به سرتن چوک، مربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس درباره رامین رضاییان که در اینستاگرام با یکی از کاربران این شبکه اجتماعی انجام شده بود باعث به وجود آمدن حاشیه جدیدی برای تیم پرسپولیس شده است.
بخش ورزشی تبیان
برانکو و رضاییان

اما دیروز سرپرست و سرمربی این باشگاه سعی کردند این غائله را ختم به خیر کنند. سرپرست باشگاه پرسپولیس در این خصوص عنوان کرد باشگاه به چوک تذکر داده است. علی اکبر طاهری که با «ایسنا» صحبت کرده در این خصوص گفت: «بر اساس قراردادی که این مربیان دارند نمی توانند بدون هماهنگی با باشگاه مصاحبه ای انجام دهند. به همین دلیل ما به چوک تذکر دادیم و گفتیم که مصاحبه هایش باید با باشگاه هماهنگ شده باشد. البته نباید چنین مسائل حاشیه ای را مطرح می کرد و تیم را به حاشیه می کشاند.»

اما برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس نیز در گفت وگویی با خبرگزاری فارس، درخصوص اظهارات دستیارش در شبکه مجازی اینستاگرام که باعث به وجود آمدن این جنجال شده سعی کرده جو را تلطیف کند: «صحبت ها و گفتمان چوک در شبکه اینستاگرام که با یک هوادار انجام شده کاملا خصوصی بوده و اظهارات رسمی در جمع خبرنگاران نبوده است. این گفتمان شخصی بدون حضور مترجم اصلی انجام شده و یک نظر شخصی بوده است.»

با این حال وی به دستیاران خود هشدار می دهد که بدون اجازه خود درخصوص مسائل این چنینی مصاحبه یا صحبت نکنند: «دستیاران من بدون اجازه من و بدون وجود مترجم رسمی باشگاه قطعا نباید موضوعی را بیان  کنند و آن اظهارات هم به شکل غیررسمی بوده است. مطمئن باشید هر زمان دستیارانم بخواهند حرفی را بیان کنند باید با اجازه من و با حضور مترجم اصلی باشگاه باشد.»

اما در این میان سرپرست این تیم موضع عجیب تری درقبال این ماجرا گرفته است. محمود خوردبین در گفت وگو با کاپ، در این مورد گفت: «من مطمئن هستم که چوک از آن ادبیات استفاده نکرده است. این مربی چون انگلیسی اش کامل نیست شاید از کلماتی استفاده کرده که از معانی آنها سوءبرداشت شده است! چوک آدمی نیست که تند صحبت کند. ضمنا من از آدمی که امانتداری نکرده و صحبت های خصوصی خودش و چوک را منتشر کرده است بیشتر ناراحتم. آن هوادار نامردی کرد که آن صحبت ها را انتشار داد.»


منابع :فارس ، ایسنا، کاپ