تبیان، دستیار زندگی
مشاور وزیر و رییس مرکزفناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری چند دوره قبل نمایشگاه رسانه های دیجیتال در کنار نمایشگاه هایی مانند کتاب و مطبوعات، گفت: دهمین دوره این رویداد به صورت مستقل آبان ماه 95 در تهران برگزا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال به صورت مستقل برگزار می شود

مشاور وزیر و رییس مرکزفناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به برگزاری چند دوره قبل نمایشگاه رسانه های دیجیتال در کنار نمایشگاه هایی مانند کتاب و مطبوعات، گفت: دهمین دوره این رویداد به صورت مستقل آبان ماه 95 در تهران برگزار می شود.

هومن بهلولی- روابط عمومی

نشست رسانه ای دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در محل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش تبیان، سید مرتضی موسویان در نشست رسانه ای دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال در محل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با تشریح برخی برنامه های این رویداد، افزود: این نمایشگاه سوم تا هفتم آبان ماه سال جاری در مصلای امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به اینکه این نمایشگاه در 9 بخش برگزار می شود، نشر دیجیتال، پایگاه های اینترنتی، رسانه های همراه و هوشمند، فناوری و هنرهای دیجیتال، حضور شبکه ملی فرهنگ، خانواده و سبک زندگی دیجیتال، فرصت ها و تهدیدها و مسابقات بازی های رایانه ای بخش های 9 گانه این نمایشگاه را تشکیل خواهند داد.
موسویان در ادامه با اشاره به فراز و نشیب های موجود در نمایشگاه های هفتم، هشتم و نهم که در کنار سایر نمایشگاه ها از جمله کتاب و مطبوعات برگزار شد، گفت که نمایشگاه دهم رسانه های دیجیتال بصورت مستقل برگزار خواهد شد.
رییس دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال تاکید کرد که در این نمایشگاه تلاش شده با حضور بخش های 9 گانه مورد اشاره به نیازهای جامعه در حوزه رسانه های دیجیتال پوشش داده شود.
موسویان در خصوص تخصیص ارائه بن های الکترونیک با تخفیف برای بازدید کنندگان هم یادآور شد که دراین باره نامه ای با توضیحات لازم خدمت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده و منتظر اظهار نظر ایشان هستیم، از این رو به محض نهایی شدن اطلاع رسانی کامل صورت خواهد گرفت.
دهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال سوم تا هفتم آبان ماه سال جاری در 9 بخش از ساعت 10 تا 20 شب هر روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.