تبیان، دستیار زندگی
فرماندار پاوه : تا زمانی که مسوولان اطلاعات صحیح و درست در اختیار نداشته باشند توسعه و رشد اتفاق نخواهد افتاد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آرامش و اقتدار کشور در سایه وجود رهبر

فرماندار پاوه : تا زمانی که مسوولان اطلاعات صحیح و درست در اختیار نداشته باشند توسعه و رشد اتفاق نخواهد افتاد.

بخش سیاست تبیان

رهبر، پاوه، فرماندار، اطلاعات، رهبر انقلاب، انقلاب، اسلام، جهان اسلام، امنیت، آخرین اخبار

به گزارش خبرنگار ایرنا ماموستا مُلا قادرقادری روز دوشنبه در مراسم پنجمین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه که با حضور قشرهای مختلف مردم در سالن ارشاد اسلامی برگزار شد، با اشاره به اوضاع جهان اسلام و خاورمیانه و مشکلات مردم این کشورها از جمله فقدان امنیت و آرامش افزود: با لطف خداوند و به برکت وجود مقام معظم رهبری و درایت و تدبیر معظم له امروز ایران اسلامی امن ترین و مقتدرترین کشور است.
وی با اشاره به برکات مادی و معنوی سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه در مهر ماه سال 90 گفت: مردم این دیار از کشورمان همواره ارادتمند و پیرو رهبری بوده، هستند و خواهند بود.

این حضور و استقبال نشان دهنده وفاداری مردم این دیار به رهبری و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و نظام و مقدس جمهوری اسلامی است.

در ادامه این مراسم، فرماندار پاوه با اشاره به مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به این شهرستان گفت: 67 پروژه با بیش از 320 میلیارد ریال در این سفر برای شهرستان مصوب گردید که تاکنون 60 پروژه با بیش از 250 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
ایده پور میانگین پیشرفت فیزیک این پروژه های را 90 درصد اعلام کرد و افزود: تا پایان سال جاری تمام این پروژه ها غیر از مرکز بهداشتی درمانی تپه کوله که به علت نبود زمین اجرا نشده، به بهره برداری خواهند رسید.
وی از تمام کسانی که در تهیه، تدوین و تقدیم مشکلات و طرح های عمرانی در سفر مقام معظم رهبری زحمت کشیده اند قدردانی کرد. فرماندار پاوه در ادامه با اشاره به استقبال بی نظیر مردم پاوه از مقام معظم رهبری در 25 مهر سال 1390 گفت: این حضور و استقبال نشان دهنده وفاداری مردم این دیار به رهبری و ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و نظام و مقدس جمهوری اسلامی است.
وی گریزی هم به وضعیت سرشماری نفوس و مسکن به روش اینترنتی در این شهرستان زد و با اعلام اینکه پاوه همچنان در رتبه اول استان است آن را نشان از مشارکت و همراهی مردم با نظام و فرهنگ آنان در راستای اهمیت به مشارکت دانست.
فرماندار پاوه با قدردانی از ائمه جمعه و جماعات به ویژه ماموستا قادری امام جمعه پاوه به واسطه تشویق و ترغیب مردم برای مشارکت در سرشماری نفوس مسکن به روش اینترنتی گفت: تا زمانی که مسوولان اطلاعات صحیح و درست در اختیار نداشته باشند توسعه و رشد اتفاق نخواهد افتاد.
ایده پور با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن سال 95 درست ترین و دقیق ترین سرشماری نفوس مسکن کشور نسبت به تمام اداوار خواهد بود از تمام مردم خواست در انتقال اطلاعات خویش نهایت دقت را داشته باشند.
شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد و مردم این شهرستان در 25مهر سال 1390 یکی از باشکوهترین استقبال های تاریخ را از مقام معظم رهبری به نمایش گذاشتند.


منبع :خبرگزاری ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .