تبیان، دستیار زندگی
شهید سمیر قنطار از فرماندهان ارشد مقاومت بود که پس از تحمل سی سال حبس در زندان های رژیم صهیونیستی با افتخار و روحیه ایستادگی آزاد شد و با برخورداری از بصیرت سیاسی و دینی، بلافاصله در سوریه به دفاع از محور مقاومت پرداخت و سرانجام در خاک سوریه هدف حملات موش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کاخ سفید عامل اصلی ناامنی منطقه

شهید سمیر قنطار از فرماندهان ارشد مقاومت بود که پس از تحمل سی سال حبس در زندان های رژیم صهیونیستی با افتخار و روحیه ایستادگی آزاد شد و با برخورداری از بصیرت سیاسی و دینی، بلافاصله در سوریه به دفاع از محور مقاومت پرداخت و سرانجام در خاک سوریه هدف حملات موشکی کینه توزانه تل آویو قرار گرفت و به شهادت رسید.

بخش سیاست تبیان

کاخ سفید، عربستان، اسرائیل، آمریکا، سوریه، بحران، مقاومت، زندان، بصیرت، سیاسی، رژین صهیونیستی

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا، در آستانه سالگرد شهادت «سمیر قنطار»، «زینب برجاوی» همسر این شهید با «حسین امیرعبداللهیان» دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتقاضه فلسطین دیدار کرد.
در این دیدار، امیرعبداللهیان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید «سمیر قنطار» از رشادت های وی در مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از فلسطین و مقاومت تجلیل کرد.
امیرعبداللهیان گفت: شهید سمیر قنطار از فرماندهان ارشد مقاومت بود که پس از تحمل سی سال حبس در زندان های رژیم صهیونیستی با افتخار و روحیه ایستادگی آزاد شد و با برخورداری از بصیرت سیاسی و دینی، بلافاصله در سوریه به دفاع از محور مقاومت پرداخت و سرانجام در خاک سوریه هدف حملات موشکی کینه توزانه تل آویو قرار گرفت و به شهادت رسید.

کاخ سفید، صهیونیسم و تروریسم اضلاع مثلث واحدی هستند که عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی منطقه ما بشمار می روند.

دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین الملل در ادامه با انتقاد شدید از اظهارات «جان کری» وزیر خارجه آمریکا که گفته است «حمایت ایران از حزب الله و اسد رفع مشکلات بانکی را دشوار می کند و امیدوار است رفتار ایران به مرور زمان تغییر کند»، افزود: ما با قدرت از متحدین خود در محور مقاومت و منطقه حمایت می کنیم و هیچ اعتمادی به آمریکا نداشته و نداریم.
وی تاکید کرد: کاخ سفید، صهیونیسم و تروریسم اضلاع مثلث واحدی هستند که عامل اصلی ناامنی و بی ثباتی منطقه ما بشمار می روند.
او گفت: آمریکا اگر ذره ای حسن نیت دارد همراهی با عربستان را در نسل کشی مردم یمن متوقف کند، مانع نقض سیستماتیک حقوق بشر و سرکوب مردم بحرین شود و دست از حمایت پنهان و آشکار خود از تروریسم بردارد و همچنین به نقش سازنده جمهوری اسلامی ایران در کمک موثر به ثبات و امنیت منطقه و جهان اعتراف کند. شهید قنطار و شهدای مقاومت و مدافع حرم در منطقه برای امنیت و حفظ ارزش ها تا پای جان ایستادند و ما با افتخار از آنها حمایت و یاد می کنیم.
«زینب برجاوی» همسر شهید سمیر قنطار نیز در این دیدار ضمن قدردانی از حمایت های قاطع جمهوری اسلامی ایران از مقاومت گفت: آمریکا و اسراییل دشمن مقاومت، حزب الله و شهید قنطار بوده اند.
وی با شمردن ویژگی های اخلاقی سیاسی شهید قنطار افزود: سمیر مردی استثنایی بود که با شهادتش او را از دست ندادیم چرا که او مدرسه مقاومت را زنده کرد. برجاوی در پایان سیاست های مداخله گرانه آمریکا و تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی را عامل ناامنی ها خواند.


منبع : خبرگزاری ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .