تبیان، دستیار زندگی
یکی از مواردی که دانش آموزان در آن نیاز به تمرین و تکرار دارند مبحث ضرب اعداد است در این قسمت ما برای دانش آموزان یک بازی جذاب و سرگرم کننده قرار داده ایم تا به کمک این بازی در این مهیح مهارت لازم را پیدا کنند. در این بازی شما به وسیله کلیک کردن روی مربع
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی جدول ضرب موش و گربه

بازی جدول ضرب موش و گربه



یکی از مواردی که دانش آموزان در آن نیاز به تمرین و تکرار دارند مبحث ضرب اعداد است در این قسمت ما برای دانش آموزان یک بازی جذاب و سرگرم کننده قرار داده ایم تا به کمک این بازی در این مهیح مهارت لازم را پیدا کنند. در این بازی شما به وسیله کلیک کردن روی مربع جواب درست به مرحله بعد می روید.
در این بازی ابتدا یک صفحه برای شما نمایان میشود. که دارای دو گزینه می باشد. گزینه credit برای نشان دادن امتیازهای بازی شما و گزینه start Game برای شروع بازی می باشد.
بعد از کلیک روی گزینه start game وارد ضفحه بعدی بازی می شوید. در این قسمت اعداد از ١ تا ٩ نوشته شده اند. با انتخاب هر عدد می توان مشخص کرد که ضرب کدام عدد از ١ تا ٩ اجرا شود، به عنوان مثال بعد از انتخاب عدد ٣ بازی به طور خودکار اعداد ١ تا ٩ را بر عدد ٣ ضرب می کند.
در قسمت پایین صفحه سه مسطتیل وجود دارد که هر کدام به ترتیب برای انتخواب ضرب ٢ عدد تصادفی درون مستطیل ها است. بعد از انتخاب عدد مورد نظر وارد بازی می شوید. در این قسمت ضرب ٢ عدد به طور خودکار نشان داده می شود. شما باید جواب درست را از بین جواب های داده شده انتخاب کنید.


برای دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.



مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت