تبیان، دستیار زندگی
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر هرگونه استعفا و برکناری علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تکذیب کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استعفای وزیرفرهنگ و ارشاد اسلامی تکذیب شد

سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر هرگونه استعفا و برکناری علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی را تکذیب کرد.

بخش ارتباطات تبیان
نوش  ابادی

حسین نوش آبادی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا بیان اینگونه موضوعات را شایعه پراکنی و حاشیه سازی برخی رسانه ها عنوان کرد.
وی گفت: موضوع استعفای یک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مطرح بود که ایشان طی نامه ای رسمی از وزیر درخواست کردند که آقای جنتی نیز بنا بر مصلحت و احترام به نظرات مراجع معظم تقلید و برخی علما با استعفای حجت الاسلام دانشی موافقت نمودند.

معاون حقوقی و پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از رسانه ها خواست بر رعایت اخلاق حرفه ای و اصول و پایبندی به ضوابط و قوانین مطبوعات و رسانه ها پایبند بوده و از شایعه پراکنی بپرهیزند.
وی افزود: عده ای در تلاشند تا رابطه خوبی که بین دولت، حوزه، علما و مراجع معظم تقلید است را مخدوش نمایند .
نوش آبادی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همواره به نظرات و دیدگاهها و رهنمودهای مراجع عالیقدر تقلید احترام گذاشته و خواهد گذاشت و سعی دارد زمینه ارتباط با حوزه های علمیه را تقویت کند و اجازه سوءاستفاده به کسانی که سعی دارند با رفتار ها و پوشش های نامناسب و نامتعارف چهره ی دستگاه فرهنگی کشور را مخدوش نمایند ، نخواهد داد.
سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: رئیس جمهوری به عنوان رئیس دولت همواره به مسولان دستگاه های اجرایی توصیه می کند تا ارتباط خود را با علما به ویژه مراجع بزرگوار حفظ کنند و شخص آقای جنتی همیشه به مدیران ستادی و استانی بر حفظ و گسترش ارتباط سازنده با علما و فضلا و اندیشمندان حوزه و دانشگاه تاکید داشته و دارند و از بروز برخی حوادث در حاشیه برنامه های فرهنگی و هنری معترض بوده و در بسیاری از موارد نیز شخصا برخورد نمودند.


منبع : ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .