تبیان، دستیار زندگی
بازی چرخ و فلک یک بازی جالب و سرگرم کننده برای تمرین 4 عمل اصلی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی چرخ و فلک ریاضی

بازی چرخ و فلک ریاضی

یک بازی جالب و هیجان انگیز که دانش آموزان با انجام این بازی می توانند چهار عمل اصلی را به خوبی یاد بگیرند.
قوانین باز به این صورت است که شما با کلیک کردن روی کلمه start در پایین صفحه وارد صفحه بعد که مربوط به تنظیمات بازی است وارد می شوید.
در این بخش سه گزینه در بالای صفحه وجود دارد که هر کدام توضیحاتی در مورد بازی هستند. در قسمت وسط صفحه علامت های چهار عمل اصلی وجود دارد شما با انتخاب هر کدام می توانید مشخص کنید کدام یک از چهار عمل اصلی را می توانید انجام دهید در همان قسمت یک گزینه به اسم all وجود دارد که با انتخاب این گزینه همه جهار عمل اصلی به طور هم زمان با هم انجام می شوند. بعد از مشخص کردن قسمت اول نوبت به زمان می رسد در قسمت پایین صفحه می توانید زملن بازی را از ١ دقیقه تا ٣ دقیقه تنظیم کنید و در قسمت مقابل هم تعداد سوال هایی که از شما پرسیده می شود را از ٢٠ سوال تا ٦٠ سوال به طور دلخواه تعیین کنید.
بعد از انتخاب همه موارد گفته شده مجددا روی کلمه start کلیک کنید تا بازی شروع شود . در این قسمت دو عدد برای شما نمایش داده می شود که در مقابل در قسمت پایین این اعداد سه گزینه جواب وجود دارد.
دانش آموزان می بایست جواب درست را انتخاب کرده و روی گزینه مربوط کلیک کنند . در مقابل هم جدولی وجود دارد که تعداد سوال های پرسیده شده، جواب های درست و غلط را نمایش می دهد.


برای دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.



مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت