تبیان، دستیار زندگی
معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری تهران گفت: افکارسنجی مداوم و بررسی میزان رضایتمندی مردم از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها و از مولفه های موفقیت هر سازمانی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افکارسنجی از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها است

معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری تهران گفت: افکارسنجی مداوم و بررسی میزان رضایتمندی مردم از مهم ترین وظایف روابط عمومی ها و از مولفه های موفقیت هر سازمانی است.

هومن بهلولی- روابط عمومی

روابط عمومی

به گزارش روابط عمومی، مصطفی رهگذر در جلسه شورای روابط عمومی ادارات و حوزه های ورزش و جوانان استان تهران که با حضور مسعود مرسل پور فرماندار قرچک در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، با تقدیر از اقدامات حوزه روابط عمومی فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اظهار کرد: حمایت فرماندار قرچک از روابط عمومی های شهرستان جای تقدیر دارد.
وی بیان کرد: یکی از وظایف مهمی که برای روابط عمومی ها درنظر گرفته شده و مصوب هیئت وزیران است موضوع افکارسنجی و نظرسنجی بوده که به آن کم توجهی می شود در حالی که افکارسنجی فرآیندی برای سنجش میزان نظرات و عقاید مردم است که مدیران روابط عمومی ها نباید از این وظیفه غفلت کنند.
رهگذر ورزش را فرصتی برای کشورها عنوان کرد و ادامه داد: دولت تدبیر و امید سعی کرده بیشتر به متن ورزش بپردازد و از حواشی بکاهد چراکه در گذشته حواشی، ورزش را زیر سئوال برده بود.
معاون روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری تهران یادآور شد: روابط عمومی ها به عنوان متولیان اصلی اطلاع رسانی می توانند دستاوردهای ورزشی دولت را به خوبی برای مردم تبیین کنند.