تبیان، دستیار زندگی
تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روز دوشنبه در زمین اصلی ورزشگاه آزادی پیگیری شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مهاجم لژیونر تیم ملی فوتبال در تمرینات حضور یافت

تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل تیم ملی فوتبال ازبکستان در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه روز دوشنبه در زمین اصلی ورزشگاه آزادی پیگیری شد.

بخش ورزشی تبیان
تمرین تیم ملی

رضا قوچان نژاد همراه با کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی بازیکنان لژیونر تیم ملی هستند که به ایران آمدند. اما فقط قوچان نژاد در تمرینات حضور یافت و دو بازیکن دیگر با نظر کاروس کی روش سرمربی تیم استراحت کردند.
پس از گفت و گوی کوتاه قوچان نژاد و اوسیانو دا کروز مربی تیم ملی با خبرنگاران، بازیکنان به انجام حرکات کششی و نرمشی پرداختند.
علیرضا حقیقی، علیرضا بیرانوند و محمدرضا اخباری دروازه بانان تیم ملی به صورت اختصاصی زیر نظر دنیل گاسپار مربی دروازه ها در گوشه ای از زمین چمن ورزشگاه تمرینات خود را انجام دادند.
رضا قوچان نژاد که شب گذشته به ایران آمده بود و به اردوی تیم ملی اضافه شده است به صورت اختصاصی زیرنظر علیرضا شهاب فیزیوتراپ تیم تمرین کرد.
کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بازیکنان را در اواسط تمرین کنار یکدیگر جمع کرد و نکاتی را به آنها گوشزد کرد.
اشکان دژاگه که روز گذشته در تمرینات تیم به صورت اختصاصی تمرین می کرد از ابتدای تمرین امروز با سایر بازیکنان در تمرینات شرکت کرد. اما کاور وی سفید رنگ و مجزا از دیگر بازیکنان تیم ملی فوتبال بود.
بازیکنان تیم ملی فوتبال در ادامه به دو گروه با کاورهای قرمز و سبز تقسیم شدند و فوتبال درون گروهی بازی کردند
کی روش در بخشی هایی از این فوتبال، بازی را متوقف می کرد و با جمع کردن بازیکنان در کنار یکدیگر نکات تاکتیکی و فنی را به آنها گوشزد می کرد.


منبع : ایرنا
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .