تبیان، دستیار زندگی
چگونه سالمند شادتری را داشته باشیم؟ چگونه فایل های قبل از ازدواج تان را ببندید؟ آیا فرزند شما در مدرسه موفق است؟ چگونه یک رابطه جنسی سالم داشته باشید؟ به نظر شما مشکی رنگ عشقه؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گذر عمر در یک نگاه

چگونه سالمند شادتری را داشته باشیم؟ چگونه فایل های قبل از ازدواج تان را ببندید؟ آیا فرزند شما در مدرسه موفق است؟ چگونه یک رابطه جنسی سالم داشته باشید؟ به نظر شما مشکی رنگ عشقه؟ با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید؟

گروه زندگی تبیان
زندگی شانزدهم مهر

از صبح تا شب یک آدم مهربان
صبح که از خواب بلند شدم، تصمیم گرفتم امروز از مهربانترین آدم های دنیا هم مهربون تر بشم، خواستم آزمایش کنم ببینم اگه یه روز، مهربون بشم و مبادی اخلاق و ایمان، زندگیم چه فرقی می کنه؟ سرم کلاه می ره و ضرر می کنم یا نه، اولین کسی که از اخلاق خوبم سود می بره خودمم!؟

چگونه سالمند شادتری را داشته باشیم؟
یکی از جمعیت های حساس هر جامعه ای را سالمندان آن جامعه تشکیل می دهند. سالمندی دوره ای پر از فراز و نشیب برای یک فرد به حساب می آید. در این دوران افراد به دلیل داشتن مشکلات مختلف مثل کم شدن توان جسمی، سوگ عزیزان، حسرت خوردن بر گذشته و ... ،ممکن است دچار بد اخلاقی یا پرخاشگری شوند و راهی را برای شاد بودن خود نتوانند پیدا کنند. افراد در این دوره مشکلات مختلف جسمی مثل فشار خون، دیابت، آلزایمر و خیلی از بیماری های دیگر را تجربه می کنند.

یک رابطه جنسی سالم داشته باشید
سوزاک (گونوره) و کلامیدیا از بیماری های مقاربتی (STD) عمده محسوب می شوند. راه عمده انتقال آنها تماس جنسی محافظت نشده با فرد ناقل است. متاسفانه اغلب افراد مبتلا به این بیماری ها ممکن است هیچ علامتی نداشته باشند .کلامیدیا اولین بیماری و سوزاک دومین بیماری شایع مقاربتی در جهان محسوب می شوند. البته آمار دقیقی از شیوع این بیماری ها در ایران موجود نیست چون مسائل فرهنگی باعث می شود افراد اطلاعات دقیقی از خود ارائه ندهند. این دو بیماری با علائم بسیار خفیفی شروع و با یک دوره درمان دارویی به راحتی برطرف می شوند، اما اگر به آنها اهمیت داده نشود، می توانند حتی باعث نازایی، عفونت و درد شدید لگنی شوند.

چگونه فایل های قبل از ازدواج تان را ببندید؟
شاید شما هم کسانی را در دور و برتان دیده باشید که با اینکه سالیانی از ازدواجشان می گذرد و صاحب فرزند هم هستند، اما هنوز هم وقتی پای درد دلشان می نشینی، از حسرتی کهنه حرف می زنند. حسرتی که نه فقط روان خودشان را آزار می دهد، بلکه رابطه شان با همسر و حتی فرزندان را هم تحت تأثیری منفی قرار می دهد.

مشکی رنگی برای عشق
همه می دانیم که رنگ های زیادی در دنیا هست. قرمز، سبز، آبی، سفید، سیاه، زرد، نارنجی، قهوه ای و .... و هر کدام از ما یکی از رنگ ها را از بین تمام آن ها زیباتر می دانیم. بعضی ها رنگ های شادتر را و بعضی رنگ های آرام تر، بعضی رنگ های جذاب تر را و بعضی رنگ های سنگین تر.
گاهی برای دوست داشتن هایمان خاطره ای هم در ذهنمان داریم...

آیا فرزند شما در مدرسه موفق است؟
چگونه می توانید به فرزندانتان در راه کسب علم و دانش بهتر و بیشتر کمک کنید که در آینده خاطرات زیبا و خوبی از دوران مدرسه اش در ذهن داشته باشد؟ چگونه می توانید فرزندی به مدرسه بفرستید، که موفقیت تحصیلی اش را تضمین کنید؟
حال که سال تحصیلی آغاز شده است، با رعایت موارد زیر کودک شما در مدرسه و ارتباط با فضای آن موفق تر خواهد بود. در این مطلب تلاش شده تا آن پندهای کوچک را به شما که نقش والدین دانش آموزان را برعهده دارید، یادآوری کرده تا فرزندانتان بتوانند در تحصیل خود موفقیت های بزرگی را به دست آورند.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.