تبیان، دستیار زندگی
غلامرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: ارزش معنوی و اخلاقی کار کردن در این رده سنی با هیچ رده ای قابل مقایسه نیست. نوجوانان از مهمترین رده های سنی هستند که امیدواریم بتوانیم اثرگذار بوده و
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محمدی: با حضور خادم تیم‌مان کامل می‌شود

غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره حضورش در تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: ارزش معنوی و اخلاقی کار کردن در این رده سنی با هیچ رده‌ای قابل مقایسه نیست. نوجوانان از مهمترین رده‌های سنی هستند که امیدواریم بتوانیم اثرگذار بوده و آینده کشتی آزاد را بسازیم.

بخش ورزشی تبیان
محمدی

وی در پاسخ به این سؤال که با وجود سابقه هدایت تیم ملی بزرگسالان پذیرش تیم نوجوانان سخت نبود، گفت: احساس نیاز شد که من حضور داشته باشم و من هم بدون هیچ چشمداشتی با کمال میل و عشق به کشتی این مسئولیت را پذیرفتم. 9 سال پیش تجربه کار کردن در این رده سنی را داشته‌ام و می‌دانم کار بسیار سخت و البته ظریفی را داریم که امیدوارم با حمایت‌های فدراسیون بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ادامه داد: کار کردن در این رده بسیار مهم و حساس است و یکی از برنامه‌های اصلی ما حضور در باشگاه‌های سراسر کشور و تعامل با مربیان سازنده برای شناسایی استعدادهای برتر است که امیدوارم شاهد جریان تازه‌ای در کشتی نوجوانان باشیم.

محمدی تصریح کرد: مسئولان فدراسیون کشتی هم اهمیت ویژه‌ای برای رده‌های پایه قائل هستند که قابل تقدیر است. نوجوانان برای ایجاد انگیزه نیازمند حمایت و برنامه‌ریزی مناسب هستند. من به این موضوع بسیار امیدوارم و همین تغییرات در کادر فنی بیانگر اهمیت این موضوع از دید فدراسیون است.

وی خاطرنشان کرد: البته باید از زحمات مراد محمدی هم که در این سال‌ها تلاش خوبی داشت، تشکر کنیم. در رده نوجوانان نباید خیلی مقید به نتیجه‌گرایی باشیم بلکه هدف ما پشتوانه‌سازی و آموزش کشتی جذاب و دیدنی ایرانی است. باید این هماهنگی بین تمام رده‌های سنی برقرار باشد تا شاهد تیم ملی قدرتمندی در سال‌های آینده باشیم.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان درباره همکارانش در تیم گفت: در حال بررسی گزینه‌هایی که توانایی همکاری در این رده را دارند، هستیم. مربیان سازنده حتما باید دیده شوند و طی روزهای آینده با هماهنگی ترکان مدیر تیم‌های ملی جمع‌بندی نهایی را انجام خواهیم داد تا بهترین نفرات را در کادر فنی داشته باشیم. به همه مردم قول می‌دهم شاهد حضور کادر فنی قدرتمندی در تیم ملی نوجوانان باشند.

محمدی درباره زمزمه‌های بازگشت امیررضا خادم به امور فنی کشتی گفت: امیدوارم این اتفاق بیفتد و تیم ما کامل شود. خوشبختانه هماهنگی خوبی با ترکان داریم که امیدوارم منجر به کسب نتایج خوبی شود.


منبع : فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .