تبیان، دستیار زندگی
شکل بالا توجه کنید در قسمت (speed) کنار گزینه slow کلیک کردم تا انتخاب شود، سپس از پایین صفحه از قسمت (operations) روی گزینه (+ جمع و - منها) کلیک و انتخاب کرده ام، حال دکمه START را فشار می دهم تا بازی شروع شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش چهار عمل اصلی

در حساب به عمل پایه ای چهار عمل اصلی (جمع، تفریق، ضرب و تقسیم) می گویند.

آموزش چهار عمل اصلی

در این بازی آموزشی ابتدا می توانید مرحله بازی را که به چه صورتی (آرام، متوسط و سریع) باشد مشخص کنید.
(Speed، Slow، normal، speed)، سپس از پایین صفحه از قسمت (operations) مشخص کنید که کدام یک از چهار عمل اصلی را می خواهید تمرین کنید و در دایره سفید رنگ کلیک کنید تا یک د ایره کوچک مشکی در آن ظاهر شودریا، بعد از این مراحل روی کلمه (START) کلیک کنید تا وارد بازی بشوید.

توجه: دانش آموزان عزیز باید حاصل عباراتی که در شکل می بینید را توسط کلیک کردن روی اعداد مشخص کنید تا خرگوش بتواند از روی موانع رد شود و به خانه اش برسد.

آموزش چهار عمل اصلی

(بعد از اتمام بازی برای ادامه و تلاش مجدد (TRY AGAIN ) روی دکمه سمت راست روی صفحه بازی مطابق شکل که یک فلش برگردان می باشد کلیک کنید.)

مثال: به شکل بالا توجه کنید در قسمت (speed) کنار گزینه slow کلیک کردم  تا انتخاب شود، سپس از پایین صفحه از قسمت (operations) روی گزینه (+ جمع و - منها) کلیک و انتخاب کرده ام، حال دکمه START را فشار می دهم تا بازی شروع شود.

آموزش چهار عمل اصلیدر این آموزش تعاملی گردآوری شده دانش آموزان مقطع متوسط اول با مفهوم چهار عمل اصلی بیشتر آشنا شده و تمرینات بیشتری انجام می دهند.







جهت دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.

مرکز یادگیری سایت تبیان - مرجان سلیمانیان