تبیان، دستیار زندگی
برای جلوگیری از این رفتار باید با همسر خود درباره علت تغییر رفتار صحبت کرد و در چنین شرایطی از چک کردن موبایل، کیف و وسایل شخصی وی دوری کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شک، عامل تخریب زندگی مشترک است

زندگی مشترک

محمدرضا نظامی روان شناس خانواده با تأکید بر اینکه شک داشتن به همسر خود در زندگی مشترک یک آفت بزرگ محسوب می شود، اظهار داشت: برای جلوگیری از این رفتار باید با همسر خود درباره علت تغییر رفتار صحبت کرد و در چنین شرایطی از چک کردن موبایل، کیف و وسایل شخصی وی دوری کرد.

وی تصریح کرد: سعی کنید نسبت به گذشته توجه بیشتری به ظاهر و آراستگی خود داشته باشید و به همسرتان بیشتر توجه و مهربانی کنید تا او را جذب خود کنید همچنین افزایش توجه شما نسبت به خانواده تان موجب گرمی زندگی مشترک و ایجاد اعتماد خواهد شد.
نظامی ادامه داد: هیچگاه سفره دل خود و رازهایتان را با دیگران از جمله دوستان، خانواده همسر و حتی خانواده خودتان بازگو نکنید زیرا با ارائه پیشنهاد و راهکارهای خود اگر چه برای کمک به شما هم باشد، ممکن است باعث تخریب و فروپاشی زندگی مشترک شما شود.
این روان شناس خانواده در پایان گفت: مراجعه به مشاور بسیار مهم است و اگر او در رفتار همسرتان هیچ نوع نشانه ای از خیانت پیدا نکرد، باید مسئله را به عنوان یک مشکل ذهنی در خودتان بپذیرید و برای درمان از یک روان شناس کمک بگیرید زیرا شک ، ویرانگر رابطه زناشویی است.

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .
مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.