تبیان، دستیار زندگی
آیا دلایل جدا خواباندن کودکان در اتاق خواب میدانید؟ چطور عاشقانه زندگی کنیم؟ شناسایی نامزد شکاک به چه صورتی است؟آیا سرسره های رنگی نقشی در زوحیه کودکان دارد؟با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سرسره های رنگی زندگی

آیا دلایل جدا خواباندن کودکان در اتاق خواب میدانید؟ چطور عاشقانه زندگی کنیم؟ شناسایی نامزد شکاک به چه صورتی است؟آیا سرسره های رنگی نقشی در روحیه کودکان دارد؟با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید؟

گروه زندگی تبیان
هفته 26 شهریور

دلایل جدا خواباندن کودکان در اتاق خواب
وقتی فرزندی به دنیا می آید، طبیعی است که سیستم زندگی پدر و مادر این کوچولو با سیستم زندگی آنها قبل از والد شدن، کاملا متفاوت می شود. تغییراتی که فرزند دار شدن می تواند بر روی همسران بگذارد تا جایی هست که می تواند روال طبیعی زندگی آنها را دچار تغییراتی کند.

چطور عاشقانه زندگی کنیم؟
خیلی از اوقات عادتهای ساده و بی اهمیت زندگی شما را به دست اندازهای بدی می اندازد، لحظات زیبای زندگی تان رنگ عشق را از دست می دهند و فاصله میان و شما و همسرتان  هر روز بیشتر می شود، حال چه کنید که زندگی عاشقانه تان اخرین نفس ها را نکشد.

شناسایی نامزد شکاک
روند طلاق روز به روز در حال افزایش است و اگر به این مسئله از دریچه ای تازه نگاه کنیم خواهیم نیمی از این پدیده شوم به دلیل رفتارهای ناهنجار زوجین است. امروزه با حضور در دادگاههای خانواده متوجه خواهید شد که خیانت یکی از مهمترین دلایل طلاق به شمار می رود و شاید بتوان گفت این تخم بدبینی و شک است که در دل جوانهای ما کاشته شده است. علی الخصوص زندگی با مردان شکاک که به هر بهانه کوچکی زنان خود را متهم به ارتباط با غیر و خیانت می کنند بسیار سخت است

نفس کشیدن سخته
تا صبح نخوابیدم، انگار یه بختک افتاده بود رو سینه ام و نمی ذاشت نفس بکشم، برای نماز صبح که بلند شدم، با یه لیوان آب نمک، بینیم رو شستشو دادم بعد یه ضد آلرژی خوردم و یه کم هم شیر گرم شده و عسل تا سینه ام نرم بشه، تازه از اون موقع به بعد تونستم یه کم بخوابم

همراه خانواده در روزهای ناخوشی
وقتی یکی از اعضای خانواده بیمار می شود، ریتم زندگی تغییر می کند. مدیریت اوضاع زندگی کمک می کند تا فضای دلهره و نا امیدی در خانه حاکم نشود و امید به یاری شما و بیمارتان بیاید تا هر چه زودتر در مبارزه با بیماری اش پیروز شود.   شریک بودن در روزهای ناخوش اعضای خانواده مثل اوقات خوش نیست و مهارت می خواهد. یكی از روزهای ناخوش كه می تواند برای هر فردی پیش بیاید ابتلا به بیماری است.

سرسره های رنگی برای روحیه
هر روز از زندگی ما میتونه روز قشنگی باشه ، اگر ما هنر این را داشته باشیم که قشنگ زندگی کنیم ، زیبا ببینیم ، زیبا نفس بکشیم ، زیبا صبر کنیم و جز زیبایی در کالبد خاکی این دنیای فانی چیزی نبست.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.