تبیان، دستیار زندگی
پردازنده ی A10 Fusion در آیفون 7 رکورد بالاترین امتیاز در بنچمارک انتوتو را شکست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیفون 7 در انتوتو امتیاز خارق العاده ۱۷۸ هزار را کسب کرد

آیفون 7

پردازنده‌ی A10 Fusion در آیفون 7 رکورد بالاترین امتیاز در بنچمارک انتوتو را شکست.

در کنفرانس معرفی آیفون 7 به این موضوع اشاره شده که پرچمداران جدید اپل ۳۰ درصد بهتر از آیفون 6 اس عمل خواهند کرد. حالا امتیاز کسب شده توسط این گوشی در تست بنچمارک انتوتو نشان از اختلاف فاحش آن با پرچمداران اندرویدی بازار دارد.

آیفون 7 اپل با کسب امتیاز ۱۷۸٫۳۹۳ در تست بنچمارک انتوتو بار دیگر خبرساز شده است. هر چقدر هم که پردازنده‌ی A9 آیفون ۶ اس قوی‌ باشد اما آیفون ۷ و پردازنده‌ی A10 آن توانسته ۳۳ درصد بهتر از نسل قبلی خود عمل کند.

انتوتو لیست ۱۰ گوشی قدرتمند ماه آگوست را منتشر کرد که در آن ۹ گوشی اندرویدی وجود داشت و وان پلاس ۳ نیز در صدر قرار گرفته بود. وان پلاس ۳ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ و ۶ گیگابایت رم امتیاز ۱۴۰٫۳۸۸ را کسب کرد. بعد از این گوشی Vivo Xplay 5 Elite با امتیاز ۱۳۸٫۷۰۶ قرار گرفت و LeEco Max 2 نیز با ۱۳۸٫۰۲۶ امتیاز جایگاه سوم را به خود اختصاص داد. گوشی‌های بیشتر شناخته شده مانند گلکسی اس ۷ اج با امتیاز ۱۳۴٫۵۹۹ و اچ تی سی ۱۰ با امتیاز ۱۳۳٫۲۱۷ به ترتیب در رده‌های هفتم و دهم قرار گرفته بودند.

روند رو به رشد قدرت پردازشی گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر سرعت بسیاری گرفته است و حالا بنچمارک انتوتو نیز صدرنشین جدیدی به اسم آیفون 7 دارد که با قدرت از رقبا پیشی گرفته است.


منبع: زومیت
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .