تبیان، دستیار زندگی
هنوز یک هفته از رونمایی محصولات جدید اپل نگذشته که بازخورد کیفیت محصولات آن در فضای مجازی توسط کاربران منتشر شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آیفون 7 رضایت کاربران را جلب می کند؟

هنوز یک هفته از رونمایی محصولات جدید اپل نگذشته که بازخورد کیفیت محصولات آن در فضای مجازی توسط کاربران منتشر شد.

بخش دانش و زندگی تبیان

آیفون

به گزارش تبیان به نقل از گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ چند روز پیش اپل از سه محصول جدیدش یعنی آیفون 7، آیفون 7 پلاس و اپل واچ 2 به همراه هدست های وایرلسی که ایرپاد نامیده می شوند، رونمایی کرد.

ویژگی های جدید محصولات اپل به سرعت مورد توجه کاربران قرار گرفت. از این ویژگی های جدید اپل می توان به حذف جک هدفون و ایجاد ایرپادهای مجهز به پورت لایتنینگ اشاره کرد  که می توان آن ها را به قیمت 159 پوند به صورت جداگانه خریداری کرد. با چرخی در فضای مجازی واکنش های جالبی از کاربران دیده می شود که بیانگر رضایتمندی کاربران از آیفون های جدید است.

یکی از اعتراضاتی که کاربران نسبت به محصولات جدید اپل دارند این است که اگرچه شرکت اپل یک اداپتور تبدیل جک هدفون به لایتنینگ بیرون داده است ولی نمی توان با استفاده از آن هم گوشی را شارژ کرد و هم از هدفون ها استفاده کرد.

آیفون

برخی کاربران هم از ایرپادها و یا هدفون های وایرلسی که برای اولین بار در آیفون 7 معرفی شد، ابراز نارضایتی کردند. برخی کاربران بر این عقیده اند که این ایرپادها به قدر ی کوچک اند که به سادگی گم شده و یا حتی ممکن است باعث خفه شدن کودکان و یا حیوانات خانگی شود.

یک رسانه استرالیایی نیز در رابطه با استفاده از ایرپادهای آیفون هشدار داد. به گفته این رسانه ایرپادهایی با ابعاد 16.5 ، 18 در 40.5 میلی متر به سادگی می توانند در نای بچه ها و یا حیوانات خانگی گیر کرده و فاجعه آفرین شوند.

آیفون

یکی از رنگ های سری جدید آیفون مشکی است که ظاهری بسیار زیبا، نرم و برق و خوش ترکیب دارد ولی این رنگ از گوشی های آیفون در همان دقایق اول خش افتاده و زیبایی خود را از دست می دهند. حتی خود شرکت اپل هم اعلام کرده که اگرچه 'Jet Black ببسیار زیبا به نظر می رسد ولی سریع خش افتاده و زرق و برق خود را از دست می دهد. شایان ذکر است که مدل مشکی آیفون 7 فقط با دو حافظه داخلی 256 و 128 گیگابایت موجود است.

و اما طبع طنز کاربران هم درمورد ضد آب بودن آیفون 7 فضای مجازی را تسخیر کرد. شاید شنیده باشید که اگر تلفن همراه خود را در آب انداختید آن را بلافاصله در برنج خشک قرار دهید چراکه یکی از خواص برنج جذب سریع آب است. حالا با وجود ویژگی ضد آب بودن آیفون 7 کاربران در فضای مجازی ویدئو ها و پست هایی طنز آمیز با مضمون پایان عمر شرکت های تولید برنج منتشر کردند.

حقیقت این است که آیفون 7 ضد آب نیست بلکه در برابر آب مقاوم است؛ به این معنا که اگر از دستتان در آب افتاد تا حدی مشکلی برای آن به وجود نمی آید ولی برای ژاسی زیر آب و یا شنا کردن هیچ تضمینی برای سلامت گوشی وجود ندارد چرا که آیفون 7 در شرایط آزمایشگاهی و در حالت استندبای مورد آزمایش قرار گرفته است. به عبارت دیگر اگر شما آیفون 7 خود را داخل استخری که دارای کلر است و یا دریایی که نمک دارد وارد کنید، معلوم نیست که سالم بماند.

آیفون

البته این ها تنها بخشی از بازخوردهایی است که نسبت به محصولات جدید اپل در فضای منتشر شده است. نمی توان گفت که آیفون 7 و 7 پلاس گوشی های نامناسب و غیرقابل اعتمادی خواهند بود. هر محصول جدید دارای نقاط قوت و ضعفی است که بد نیست قبل از خرید این گوشی به نکاتی که در بالا ذکر شد توجه کنید.

نظر شما درباره گوشی جدید شرکت اپل چیست؟ نظرات خود را در بخش نظردهی برای ما ارسال کنید.


منبع: باشگاه خبرنگاران