تبیان، دستیار زندگی
آیین گشایش نمایشگاه ˝خط ختا˝، خط- نقاشی های ˝مرتضی محمدعلی˝، روز جمعه 19 شهریور، در گالری آشیان نقش و مهر برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نمایشگاه "خط ختا"در گالری آشیان نقش و مهر

آیین گشایش نمایشگاه "خط ختا"، خط- نقاشی های "مرتضی محمدعلی"، روز جمعه 19 شهریور، در گالری آشیان نقش و مهر برگزار می شود.

بخش هنری تبیان

نمایشگاه خط ختادر گالری آشیان نقش و مهر

این نمایشگاه شامل 25 اثر در قالب خط- نقاشی است كه حاصل تلاش چند سال اخیر مرتضی محمدعلی است.

مرتضی محمدعلی سال 1350 در تهران متولد شد. وی پس از گذراندن دوره كارشناسی رشته ادبیات فارسی از دانشگاه تهران به دلیل علاقه وافری كه به هنر داشت به دانشگاه سوره رفت و موفق به دریافت مدرك كارشناسی در رشته هنر اسلامی شد. در همین هنگام خوشنویسی به خط نستعلیق را زیر نظر استاد منوچهرخلج فراگرفت و خط ثلث را با شیوه استاد هاشم بغدادی و زیر نظر حجت امانی مشق كرد و پس از چند سال تمرین و ممارست آثاری را به صورت خط- نقاشی خلق كرد. محمدعلی تاكنون در چندین نمایشگاه داخلی و خارجی شركت داشته است.

آیین گشایش این نمایشگاه روز جمعه 19 شهریور ساعت 17 در گالری آشیان نقش و مهر برگزار می شود. علاقه مندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند تا 22 شهریور، همه روزه از ساعت 10 تا 20 به نشانی میدان آرژانتین، خیابان احمد قصیر(بخارست)، خیابان هجدهم، بن بست گل محمدی،  پلاك 4 مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 88732950 تماس بگیرند.


منبع: هنرآنلاین