تبیان، دستیار زندگی
امروز هم آمریکا چاره ای ندارد مگر اینکه برجام را براساس توافق صورت گرفته اجرایی کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آمریکا مجبور به اجرای برجام است

امروز هم آمریکا چاره ای ندارد مگر اینکه برجام را براساس توافق صورت گرفته اجرایی کند.

بخش سیاست تبیان

برجام، برجام چیست، بدعهدی آمریکا، آمریکا، مذاکرات هسته ای، دولت، توافق، مذاکره، نتیجه برجام

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری ایرنا ، محمد تقی عباسپور در همایش طلوع تعاون با محوریت شهر آرمانی ، اتحاد مسئولان و همراهی مردم در مدرسه پورنگ بابل افزود : همراهی و همدلی مردم و مسئولان به گونه ای موفقیت آمیز بوده است که آمریکا عاجزانه به میز مذاکره با ایران آمد .
وی ادامه داد : امروز هم آمریکا چاره ای ندارد مگر اینکه برجام را براساس توافق صورت گرفته اجرایی کند.

برای تمام مسئولان به روشنی مشخص است که اگر همراهی و همدلی و کمک مردم نباشد به هیچ عنوان کارها پیش نخواهد رفت .

فرماندار بابل گفت : درشکل گیری انقلاب اسلامی و در پروسه 37 ساله انقلاب ، همدلی و همراهی مردم و مسئولان زمینه خلق حماسه های زیادی را فراهم کرده است که در جدیدترین آن برجام و حماسه حضور مردم در انتخابات گذشته بوده است.
وی افزود : تعاون و همکاری در فرهنگ اسلامی و بومی ما نقش بسیار برجسته ای دارد و این فرهنگ حتی در دورترین روستاهای مازندران به صورت کایر یا همکاری دو جانبه بین مردم رواج داشته است.
او ادامه داد : در توفان روز گذشته که متاسفانه به عده ای از هم استانی های ما خسارت وارده شده است به طور قطع اگر همکاری و همراهی مردم نبود امدادرسانی به سهولت انجام نمی گرفت.
عباسپور گفت : در هر خانه ای که دچار خسارت شده بود ، امروز طی بازدید ، روح تعاون و همکاری را در توفان زدگان مشاهده کردیم و مردم با بضاعت و امکانات شخصی که داشتند به کمک همنوعان خود شتافتند.
وی اضافه کرد : برای تمام مسئولان به روشنی مشخص است که اگر همراهی و همدلی و کمک مردم نباشد به هیچ عنوان کارها پیش نخواهد رفت و ما باید قدر این محبت ها را بدانیم و در خدمت رسانی به آنان جدیت بیشتری داشته باشیم.


منبع : خبرگزاری ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .