تبیان، دستیار زندگی
در یک دستگاه دولتی یا غیردولتی وقتی عزم عمومی یا از طریق بخشنامه یا به صورت شفاهی برای کمک به امر خیری ابلاغ می شود و مشارکت جمعی باعث یک اتفاق خوب می شود باید از تلاش و مساعدت جمعی تجلیل شود و نه به شکل دیگری با رنگ و بوی سیاسی انجام گیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجلیلی که رنگ و بوی سیاسی پیدا کرد

در یک دستگاه دولتی یا غیردولتی وقتی عزم عمومی یا از طریق بخشنامه یا به صورت شفاهی برای کمک به امر خیری ابلاغ می شود ومشارکت جمعی باعث یک اتفاق خوب می شود باید از تلاش و مساعدت جمعی تجلیل شود و نه به شکل دیگری با رنگ و بوی سیاسی انجام گیرد.

بخش سیاست تبیان

سیاسی، تبلیغات، تبلیغات سیاسی، توسعه، شهرسازی، عمران، پادختر، مشارکت جمعی، امور خیریه

این روزها در آستانه تغییر و تحولات سیاسی ، نصب بنرهای تبلیغاتی از یک مراسم تجلیل فضای شهر پلدختر و معمولان را طوری پر کرده که گویا اتفاق توسعه ،عمرانی و اشتغالزایی در این شهرستان رخ داده است.
حضور و فعالیت در امور خیر امری پسندیده و زیبا است و در صورتی که این امر خیر توسط شخص انجام شود شیرینی مضاعفی دارد.
تبلیغات برنامه های فرهنگی و ترویج امور خیر هم امری پسندیده است که همه دستگاه های اجرایی به خصوص متولیان فرهنگی نسبت به آن باید اقدام کنند.

نصب بنرهایی که به توسعه شهرستان کمک نمی کند از هر طیف سیاسی و هر قشری در جامعه باشد و پول آن از بیت المال تامین شود مصداق بارز تضییع بیت المال است.

در یک دستگاه دولتی یا غیردولتی وقتی عزم عمومی یا از طریق بخشنامه یا به صورت شفاهی برای کمک به امر خیری ابلاغ می شود ومشارکت جمعی باعث یک اتفاق خوب می شود باید از تلاش و مساعدت جمعی تجلیل شود و نه به شکل دیگری با رنگ وبوی سیاسی انجام گیرد.
هر کار خیری که با شیطنت سیاسیون به امری برای بازی های سیاسی و ماندن یا نماندن در یک مسئولیت انجام شود دیگر ارزش خود ندارد.
این در حالی که هیچ فرد دلسوز پلدختری با موفقیت برادر یا خواهر خود در رده های مختلف کاری مخالف نیست ولی زمانی این امور به عنوان اهرمی برای رسیدن به مقاصد سیاسی استفاده شود اصلا شایسته نیست.
این در حالی که موضوع کار خیری که به عنوان تبلیغ از آن استفاده شده در واقع عنوان برگزاری مراسمات بوده و در مجله این ویژه برنامه این مسئله به روشنی ذکر شده است.
آیا نصب این بنرهای متعدد از طرف اقشار مختلف جامعه در نقاط مختلف از پول بیت المال یا پول شخصی تهیه شده اند؟
به نظر می رسد اگر افراد بر اساس وظایف و رسالت های تخصصی اقداماتی در جهت رفع محرومیت شهرستان پلدختر انجام دهند ، آن زمان نیاز به تبلیغات و اطلاع رسانی دارند ، زمانی که دغدغه ای از خانواده های محروم شهرستان کاهش پیدا کرد یا اقدام عمرانی ،اشتغالزایی و فرهنگی مهمی در منطقه انجام شد آن وقت بوق وکرنا کردن موضوع مهم است.
پس نباید از کار خیر ، امورات فرهنگی و سیاسی ،این موفقیت ها را به عنوان ابزاری در بازی های سیاسی استفاده کرد، زیرا مردم هوشیارتر از این هستند که فریب این بازی ها را بخورند.
این در حالی که نصب بنرهایی که به توسعه شهرستان کمک نمی کند از هر طیف سیاسی و هر قشری در جامعه باشد و پول آن از بیت المال تامین شود مصداق بارز تضییع بیت المال است.
آیا نصب این بنرهای تبلیغاتی برای مردم آب ونان می شود یا با اهدافی غیر از منافع مردم این کارها صورت می گیرد؟


منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .