تبیان، دستیار زندگی
رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از بازدید بیش از 500 هزار نفر از زائران از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید بیش از 500هزار زائر از مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور از بازدید بیش از ۵۰۰ هزار نفر از زائران از مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب کشور از ابتدای اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
title

سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور با اشاره به استقبال خوب مردم در بازدید از مناطق عملیاتی غرب و شمال‌غرب,گفت: افتتاحیه سفر های راهیان نور غرب و شمال‌غرب کشور از دهم اردیبهشت ماه امسال با حضور 30 هزار نفر در یادمان شهدای عملیات بازی دراز آغاز شده که در این مدت  500 هزار زائر از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید کردند که بازدیدها از این مناطق همچنان ادامه دارد.

سردار کارگر از آغاز سفرهای راهیان نور دانشجویی و دانش‌آموزی از ابتدای‌ مهرماه خبر داد و افزود: یادمان‌های دفاع مقدس در غرب، شمال غرب و جنوب کشور در طول ایام سال پذیرای مردم خواهد بود.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در خاتمه اظهار کرد: در نیمه دوم سال به علت بهبود وضعیت آب‌و‌هوایی در مناطق جنوب کشور, سفر راهیان نور در این مناطق افزایش می یابد و ستاد مرکزی راهیان نور آمادگی دارد امسال پذیرای بیش از 6 میلیون نفر در مناطق عملیاتی دفاع مقدس باشد و هر چه امکانات و فرصت بیشتری برای زائران در این مناطق فراهم شود, مردم استقبال بیشتری از حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس را خواهند داشت.


منبع: تسنیم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .